HTop Royal Sun

Santa Susana, Costa Brava, Katalonia (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

HTop Royal Sun zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wielu turystów wybiera HTop Royal Sun ze względu na lokalizację przy szerokiej piaszczysto-żwirowej plaży. Często pojawiają się też pochwały za widoki na morze z balkonów. Sporo opinii wskazuje jednak na poważne zaniedbania techniczne – budynek i wyposażenie są mocno zużyte, a goście często wspominają o awariach i braku remontów. Standard pokoi uznawany jest za niski, z wyeksploatowanymi meblami i problemami z czystością oraz komfortem. Szczególnie łazienki wymagają pilnej modernizacji, pojawiają się skargi na pleśń, nieszczelności i brak higieny. Mimo tych mankamentów lokalizacja i widok na morze pozostają mocnymi stronami według części gości. Obiekt wybierają głównie osoby o mniejszych wymaganiach, które szukają korzystnych cen i planują spędzać czas poza hotelem.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysto-żwirowa
  • Transfer z lotniska ok. 60 min.
  • Długość lotu 2h 40min.
  • basen
  • sporty wodne
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
LOKALIZACJA: Royal Sun  ****  znajduje się na Wybrzeżu Costa Brava w miejscowości santa Susanna. Odległość od centrum miasta z restauracjami, barami i sklepami około 150m, odległość od przystanku komunikacji miejskiej około 300m.  Odległość od lotniska GRO około 35km, odległość od lotniska BCN około 90km.
PLAŻA: publiczna około 50m ( serwis plażowy dodatkowo płatny ).
DO DYSPOZYCJI GOŚCI: recepcja z lobby, restauracja główna,  bar, taras słoneczny, basen, przechowalnia bagażu WiFi w miejscach wskazanych przez hotel.
DLA DZIECI: brodzik, mini klub
POKOJE  - pokoje o różnym standardzie, pokoje typu  STANDARD -  łazienka (WC, wanna/prysznic - suszarkę do włosów można wypożyczyć w recepcji), TV-sat,  część pokoi posiada balkon/taras.
Dodatkowo płatne: bilard, sauna,wypożyczalnia samochodów, sporty wodne na plaży.
DODATKOWE INFORMACJE: www.htophotels.com
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu HTop Royal Sun
N 41º 38' 3.1776"
E 2º 43' 28.0128"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o HTop Royal Sun w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 2316 opinii z różnych źródeł
3.4 / 6
Średni
59% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
228 opinii
5.0
893 opinie
4.0
261 opinii
3.0
382 opinie
2.0
204 opinie
1.0
348 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób nastawionych na zwiedzanie (50%)
  • rodzin z dziećmi (50%)
  • osób szukających spokoju (25%)
  • osób niewymagających (25%)
  • osób oszczędnych (25%)
  • osób młodych i aktywnych (25%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Jedzenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Pokój
  • Wi-fi
  • Wygląd i teren hotelu
  • Animacje
  • Klimatyzacja
  • Czystość i porządek
  • Stan techniczny

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu HTop Royal Sun

Opinie o hotelu i otoczeniu

HTop Royal Sun przyciąga lokalizacją tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży, co zapewnia piękne widoki na morze z wielu miejsc w obiekcie. Sam budynek jest spory, jednak wystrój i części wspólne sprawiają wrażenie przestarzałych i wymagających odświeżenia. Goście często doceniają bezpośredni dostęp do promenady oraz bliskość sklepów, barów i komunikacji miejskiej, co ułatwia zwiedzanie okolicy. Teren hotelu jest zadbany, choć pojawiają się uwagi dotyczące nierównego utrzymania porządku w częściach wspólnych. Tarasy i balkony oferują widoki na morze, co jest często podkreślane w opiniach. Stan techniczny hotelu, w tym windy i niektóre elementy infrastruktury, bywa jednak krytykowany i nie zawsze odpowiada oczekiwaniom wobec czterech gwiazdek.

Opinie o pokoju

Pokoje w HTop Royal Sun są wyraźnie przestarzałe, z widocznymi śladami zużycia mebli, łóżek i wyposażenia. Wielu gości zwraca uwagę na niski standard czystości, kurz, nieprzyjemne zapachy oraz obecność pleśni. W łazienkach dominują stare wanny, zniszczone armatury i trudności z regulacją temperatury wody. Często pojawiają się opinie o przeciekających rurach, uszkodzonych płytkach i braku wentylacji, co prowadzi do wilgoci i nieprzyjemnych zapachów. Klimatyzacja działa słabo lub wcale, zwłaszcza w upalne dni. Mimo codziennego serwisu sprzątającego, goście zgłaszają niedokładność sprzątania i brak regularnej wymiany pościeli. Ogólne wrażenie to miejsce wymagające gruntownego odświeżenia, a komfort korzystania z pokoi i łazienek oceniany jest nisko.

Opinie o gastronomii

Posiłki serwowane są w formie bufetu, co daje dużą dostępność, jednak powtarzalność dań i ich jakość budzą mieszane odczucia. Wiele osób docenia różnorodność i świeżość, ale równie często pojawiają się opinie o monotonii, przeciętnym smaku i ograniczonym wyborze, szczególnie dla osób z nietypowymi wymaganiami żywieniowymi. Zdarza się, że posiłki są zimne, a przekąski między głównymi daniami bywają skromne i bazują na resztkach z wcześniejszych posiłków. W restauracji dostępne są różne napoje, w tym piwo i wino, natomiast oferta alkoholowa w ramach all inclusive jest ograniczona. Obsługa restauracji i barów oceniana jest różnie – niektórzy goście wspominają o uprzejmości, inni narzekają na brak zaangażowania. Opinie na temat smaku i różnorodności potraw są bardzo zróżnicowane.

Opinie o basenie

Na terenie hotelu znajdują się dwa baseny, w tym jeden przeznaczony dla dzieci. Wielkość basenów jest odpowiednia do liczby gości, jednak ich stan techniczny i czystość oceniane są różnie – część osób chwali utrzymanie, inni zwracają uwagę na brud, uszkodzone płytki, stare leżaki i zniszczone otoczenie. Przy basenach odbywają się animacje i zajęcia dla dzieci, choć bywa, że brakuje nadzoru ze strony personelu i nie zawsze przestrzegane są zasady bezpieczeństwa. W ciągu dnia przy basenach często jest cień, co nie każdemu odpowiada. Niektórzy goście zgłaszali niewystarczającą liczbę leżaków w szczycie sezonu oraz brak ratownika, co może wpływać na komfort wypoczynku.

Opinie o plaży

Bezpośrednie położenie przy szerokiej plaży piaszczysto-żwirowej to jeden z największych atutów tego miejsca. Nie trzeba przechodzić przez ulicę ani tory, wystarczy wyjść z hotelu, by znaleźć się na wybrzeżu. Plaża jest czysta i przestronna, choć miejscami piasek jest gruboziarnisty i pojawiają się drobne kamienie, dlatego część gości poleca zabrać wygodne obuwie do wody. Leżaki i parasole dostępne są za dodatkową opłatą, a przy plaży działa bar, z którego chętnie korzystają turyści. W okolicy można wypożyczyć sprzęt wodny lub spróbować sportów plażowych. Warto mieć na uwadze, że woda szybko robi się głęboka, co nie zawsze odpowiada rodzinom z małymi dziećmi, jednak widoki i łatwy dostęp do morza są często wymieniane jako duże zalety.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Dzieci w HTop Royal Sun mają do dyspozycji brodzik, animacje oraz wieczorne mini dyskoteki. Na terenie obiektu znajduje się plac zabaw z huśtawką i zjeżdżalnią, choć jego stan i atrakcyjność budzą mieszane odczucia – część osób uważa go za przestarzały i bardziej odpowiedni dla starszych dzieci. Animatorzy regularnie organizują gry i zabawy, jednak niektórzy rodzice zwracają uwagę, że oferta dla najmłodszych, zwłaszcza w wieku 1–5 lat, jest dość ograniczona. Pojawiają się też głosy o niewystarczającym nadzorze przy basenie, co może wpływać na poczucie bezpieczeństwa rodzin z małymi dziećmi.

Opinie o rozrywce i sport

Goście mogą korzystać z dwóch basenów, w tym brodzika dla dzieci oraz niewielkiego placu zabaw. W ciągu dnia odbywają się animacje, gry i konkursy, a wieczorami organizowane są mini-dyskoteki, karaoke, quizy i pokazy na żywo. Opinie na temat animacji są podzielone – niektórzy chwalą zaangażowanie animatorów, inni narzekają na monotonię i przeciętny poziom, zwłaszcza jeśli chodzi o ofertę dla dorosłych. Bilard jest dostępny za dodatkową opłatą. Część osób zauważa, że rozrywka skierowana jest głównie do rodzin z dziećmi i osób starszych, a wieczorne atrakcje bywają powtarzalne. Brakuje siłowni i szerszej oferty sportowej.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie HTop Royal Sun w pierwszej linii nad szeroką, piaszczystą plażą Santa Susanna to duży plus dla osób ceniących bliskość morza. W okolicy nie brakuje sklepów, barów, restauracji i supermarketów, a promenada zachęca do spacerów. W pobliżu znajduje się stacja kolejowa, która umożliwia wygodne połączenie z Barceloną, Gironą i innymi miejscowościami. Do dworca można dojść pieszo w kilkanaście minut. Santa Susanna to spokojne miasteczko turystyczne, a do sąsiedniego Malgrat de Mar można dotrzeć spacerem w kilka minut. Wtorkowy targ i sezonowe wydarzenia na pobliskim placu przyciągają zarówno mieszkańców, jak i turystów. Okolica sprzyja aktywnemu wypoczynkowi – wypożyczalnie rowerów, organizowane wycieczki i łatwy dostęp do komunikacji miejskiej pozwalają na zwiedzanie regionu Costa Brava.

Ocena klientów
Holiday Check
4.5 / 6
Dobry
80% osób poleca
(5 opinii)
Hotel i otoczenie4.1
Pokoje3.8
Położenie i okolica5.3
Gastronomia5.2
infrastruktura4.4
Ogólne wrażenia4.5
Holiday Check

(67 opinii)

Thumb up Holiday Check
29%
2.4 /6

Hotel

2.4

Pokój

1.8

Serwis

3.0

Położenie

5.0

Gastronomia

3.2

Sport i rozrywka

2.2
Opinie użytkowników
Zibi
wrzesień 2025
Zweryfikowane
4.7 / 6
Wady
,,Czuć" starością.
Uzasadnienie
Jedzenie dobre i ciepłe. Każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa również bez zarzutu. Na recepcji jak również w barze Panie i Pan z Polski. Lokalizacja super.

HTop Royal Sun na mapie

Jaka jest pogoda w Santa Susana?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
12
13
15
17
20
25
28
28
24
21
16
13
średnia temp. w nocy
6
7
8
10
14
18
21
21
18
15
11
8
śr. ilość dni słonecznych
27
24
26
24
25
26
28
28
25
27
24
28
śr. ilość dni deszczowych
4
4
5
6
6
4
3
3
5
4
6
3
średnie opady (mm)
53.48
41.52
76.36
74.1
57.5
33.84
26.38
35.45
72.86
90.31
83.39
32.18
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie