Paradisus by Melia Fuerteventura

Costa Calma, Fuerteventura, Wyspy Kanaryjskie (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Paradisus by Melia Fuerteventura zdaniem specjalistów Urlop.pl

Paradisus by Melia Fuerteventura wyróżnia się wyjątkową atmosferą i pięknymi widokami. Goście doceniają przyjazną obsługę oraz komfort pobytu. Położenie tuż przy plaży sprzyja relaksowi nad morzem i aktywnemu wypoczynkowi w malowniczym otoczeniu. Hotel oferuje szeroki wybór atrakcji i udogodnień, które pozwalają cieszyć się przyjemnym i relaksującym pobytem. Paradisus by Melia Fuerteventura to miejsce, które pozostawia niezapomniane wspomnienia.

  • Hotel w TOP10 w Costa Calma
  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 60 min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis hotelu
Rodzinny hotel Melia Fuerteventura znajduje się około 200 m od piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 4 km. Miasto Costa Calma jest oddalone o około 4 km (Morro Jable około 20 km, Puerto Del Rosario około 70 km). W okolicy znajdują się liczne obiekty handlowe, a najbliższy sklep spożywczy znajduje się w odległości ok. 4 km. Najbliższe bary i restauracje , dyskoteka, położone są również w odległości w odległości ok. 4 km. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Cofete (ok. 40 km), Ajuy (ok. 40 km), Betancuria (ok. 50 km), Cotillo/El Toston (ok. 90 km) oraz Parque Natural Dunas De Corralejo (ok. 97 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 4 km).
Wyposażenie :  9-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 418 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 3 windy, klimatyzację, sejf (za ewentualną opłatą), kiosk, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, sky bar (czynny w godzinach 16:30 - 00:00) oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Usługa prania oraz opieka medyczna (08:30 - 09:00) są dostępne odpłatnie. Za obsługę pokojową mogą obowiązywać opłaty.
Basen:  na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 4 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie.
Sport/czas wolny:  siłownia, tenis stołowy (bezpłatnie) i kort tenisowy (bezpłatnie). W odległości ok. 50 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne za opłatą). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 20 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: strefa spa, saunę, solarium, jacuzzi, łaźnia parowa i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 5 - 12 lat).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Wyżywienie wg wykupionej oferty:
BB - serwowane
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach. 
 
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1835 opinii z różnych źródeł
4.9 / 6
Dobry
85% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
872 opinie
5.0
349 opinii
4.0
351 opinii
3.0
154 opinie
2.0
54 opinie
1.0
55 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób młodych i aktywnych (75%)
  • rodzin z dziećmi (25%)
  • osób szukających spokoju (25%)
  • nowożeńców (25%)
  • wymagających klientów (25%)
  • osób szukających rozrywek (25%)
Najczęściej oceniane:
  • Okoliczne atrakcje i rozrywki
  • Plaża
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Jedzenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Pokój

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Paradisus by Melia Fuerteventura

Hotel i otoczenie

Wyjątkowe położenie Paradisus by Melia Fuerteventura tuż przy jednej z najpiękniejszych piaszczystych plaż na wyspie, w otoczeniu malowniczej laguny i szerokich terenów, zachwyca gości szukających wypoczynku wśród natury. Rozległy, zadbany ogród z bujną roślinnością oraz liczne zakątki do relaksu, a także przestronne tarasy z widokiem na ocean i egzotyczny krajobraz, tworzą idealne warunki do odpoczynku. Teren hotelu oferuje wiele miejsc do spacerów, odpoczynku w ciszy oraz podziwiania przyrody. Wspólne przestrzenie, lobby, ogrody i baseny utrzymane są na wysokim poziomie czystości i estetyki. Okolica sprzyja długim spacerom po plaży, uprawianiu sportów wodnych i prawdziwemu relaksowi z dala od zgiełku. To doskonała propozycja dla osób poszukujących spokoju, kontaktu z naturą i spektakularnych widoków na Fuerteventurze.

Pokoje

Przestronne pokoje z pięknymi widokami oraz codziennie utrzymywaną czystością zapewniają komfortowy pobyt w Paradisus by Melia Fuerteventura. Wnętrza są funkcjonalne, choć część pokoi i łazienek wymaga już odświeżenia, co widoczne jest zwłaszcza po meblach czy wyposażeniu sanitarnym. Goście...

Ocena klientów
Holiday Check
5.0 / 6
Bardzo dobry
93% osób poleca
(15 opinii)
Hotel i otoczenie4.9
Pokoje5.2
Położenie i okolica4.5
Gastronomia4.8
infrastruktura5.2
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(1919 opinii)

Thumb up Holiday Check
87%
4.9 /6

Hotel

5.0

Pokój

4.6

Serwis

5.2

Położenie

5.5

Gastronomia

4.8

Sport i rozrywka

4.9
Opinie użytkowników

Paradisus by Melia Fuerteventura na mapie

Przeczytaj więcej informacji o: Hotel Paradisus by Melia Fuerteventura
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie