Servatur Altamar Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria, Wyspy Kanaryjskie (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Servatur Altamar Gran Canaria zdaniem specjalistów Urlop.pl

Spektakularne widoki na ocean to największy atut Servatur Altamar Gran Canaria, które docenia większość gości. Szerokie tarasy i balkony umożliwiają korzystanie ze słońca przez cały dzień. Czyste i przestronne baseny sprzyjają relaksowi. Wiele osób wskazuje na brak sprawnej klimatyzacji w pokojach lub konieczność dopłaty za nią, co bywa uciążliwe podczas upałów. Goście często narzekają także na stan techniczny obiektu, w tym awarie wind, przestarzałe wyposażenie oraz drobne usterki w pokojach i łazienkach. Ten hotel to dobre miejsce dla osób ceniących widoki i infrastrukturę basenową, choć osoby szukające nowoczesnych udogodnień i bezproblemowej klimatyzacji mogą rozważyć inne opcje.

  • ok. 2000m od plaży
  • Transfer z lotniska ok. 40 min.
  • Długość lotu 4h 40min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Hotel Altamar znajduje się około 2 km od piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Miasto Puerto Rico jest oddalone o około 3 km. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 200 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 20 m. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 200 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 200 m. Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu). Lotnisko (LPA) położone jest ok. 48 km od hotelu.
Wyposażenie :
Ten hotel oddaje do dyspozycji gości 257 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, sejf (odpłatny), minimarket, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się restauracja. Internet jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną. Usługa konsjerża jest bezpłatna. Usługa prania jest dostępna odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za ewentualną opłatą). W odległości ok. 2 km od hotelu znajduje się pole golfowe. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, Visa, czeki podróżne oraz American Express.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Dane GPS hotelu Servatur Altamar Gran Canaria
N 27º 47' 18.4186"
W 15º 43' 12.5621"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Servatur Altamar Gran Canaria w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1288 opinii z różnych źródeł
3.7 / 6
Przeciętny
67% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
425 opinii
5.0
65 opinii
4.0
387 opinii
3.0
186 opinii
2.0
80 opinii
1.0
145 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób niewymagających (100%)
  • rodzin z dziećmi (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Widoki
  • Jedzenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Servatur Altamar Gran Canaria

Opinie o hotelu i otoczeniu

Servatur Altamar Gran Canaria to rozległy kompleks położony na wzgórzu, oferujący spektakularne widoki na ocean z niemal każdego apartamentu oraz przestronne tarasy idealne do wypoczynku na słońcu. Lokalizacja pomiędzy dwiema plażami oraz bliskość centrum handlowego Europa, sklepów i restauracji zapewniają wygodę podczas pobytu. Na terenie obiektu znajdują się dwa duże baseny, zadbane alejki, plac zabaw, niewielka siłownia oraz sklep Spar. Części wspólne są regularnie sprzątane, choć niektórzy goście zwracają uwagę na potrzebę większej dbałości o czystość w korytarzach i na schodach. Warto pamiętać, że hotel rozłożony jest na wielu poziomach, z licznymi schodami i windami, co może być wyzwaniem dla osób o ograniczonej mobilności. Niezapomniane panoramy oceanu i okolicy sprawiają, że to miejsce doskonale nadaje się na relaksujący wypoczynek.

Opinie o pokoju

Apartamenty w Servatur Altamar Gran Canaria są przestronne i funkcjonalne, a z dużych tarasów rozpościerają się przepiękne widoki na ocean. Wnętrza urządzone są praktycznie, z wygodnymi łóżkami i dobrze wyposażoną kuchnią, a goście doceniają czystość oraz regularną wymianę ręczników i pościeli. Prywatność oraz dostępność udogodnień, takich jak sejf czy telewizor, podnoszą komfort pobytu, a klimatyzacja dostępna jest w części pokoi za dopłatą. Łazienki są przestronne, często z dużym prysznicem typu walk-in, choć niektóre wymagają odświeżenia i pojawiają się sporadyczne uwagi dotyczące czystości i wentylacji. Komfort termiczny bywa wyzwaniem w upalne dni ze względu na brak standardowej klimatyzacji, jednak sufitowe wentylatory są dostępne. Mimo pewnych zastrzeżeń, apartamenty oceniane są jako wygodne, a wielu gości chętnie wraca na kolejne pobyty.

Opinie o gastronomii

Różnorodność oferty gastronomicznej sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie – posiłki serwowane są w formie bufetu, co zapewnia wygodę i swobodę wyboru. Goście chwalą szeroki wybór dań podczas wszystkich posiłków, choć pojawiają się opinie o powtarzalności niektórych propozycji czy temperaturze potraw. Opcja all inclusive umożliwia korzystanie z przekąsek między głównymi posiłkami, a napoje, w tym alkoholowe, dostępne są w formie samoobsługowej. Restauracja organizuje także wieczory tematyczne oraz grillowe, które cieszą się popularnością. Przyjazna atmosfera i możliwość korzystania z baru przez cały dzień sprawiają, że pobyt jest komfortowy zarówno dla rodzin, jak i osób ceniących swobodę podczas posiłków.

Opinie o basenie

Na terenie obiektu znajdują się dwa duże baseny, które są regularnie utrzymywane w czystości i oferują piękne widoki na ocean. Jeden z nich przeznaczony jest do zabaw z piłkami i dmuchańcami, co szczególnie doceniają rodziny z dziećmi, natomiast drugi zapewnia spokojniejszą atmosferę dla osób poszukujących relaksu. Goście chwalą dostępność leżaków nawet w szczycie sezonu, a rozległe tarasy sprzyjają wypoczynkowi i podziwianiu panoramy wybrzeża. Dla najmłodszych przygotowano osobny brodzik, a w wybranych terminach organizowane są animacje wodne. W pobliżu basenu znajduje się bar, co pozwala na wygodne korzystanie z napojów podczas relaksu na słońcu.

Opinie o plaży

Położenie na wzgórzu zapewnia malownicze widoki na ocean i wybrzeże, które można podziwiać z tarasów obiektu. Do popularnych plaż Amadores i Puerto Rico można dotrzeć pieszo w 15–30 minut, choć powrót pod górę bywa wymagający – wielu gości wybiera więc taksówki lub korzysta z bezpłatnego hotelowego autobusu. W okolicy plaż znajdują się liczne bary, kawiarnie oraz możliwość wypożyczenia leżaków i parasoli. Spokojna lokalizacja sprzyja relaksowi, a zadbane plaże zachęcają do kąpieli i wypoczynku. Dodatkowo, bliskość atrakcji wodnych i rejsów wycieczkowych umożliwia aktywne spędzanie czasu nad morzem.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Dzieci mają tu wiele okazji do aktywnej zabawy – na terenie Servatur Altamar Gran Canaria znajduje się wydzielony brodzik, plac zabaw oraz boisko do piłki nożnej, co sprzyja swobodnej rozrywce i sportowym emocjom. Zespół animatorów regularnie organizuje zajęcia, mini dyskoteki oraz kreatywne aktywności, takie jak malowanie twarzy, zapewniając najmłodszym ciekawe spędzanie czasu zarówno w ciągu dnia, jak i podczas wieczornych programów rozrywkowych. Rodzice doceniają łatwy dostęp do basenów oraz możliwość wyboru pokoju w pobliżu stref rodzinnych. W restauracji dostępne są proste dania odpowiadające dziecięcym gustom, a na terenie hotelu przygotowano łóżeczka i krzesełka dla najmłodszych. Choć niektórzy zwracają uwagę na ograniczoną liczbę atrakcji lub ich powtarzalność, większość rodzin podkreśla przyjazną atmosferę i bezpieczeństwo podczas pobytu.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie Servatur Altamar Gran Canaria dostępne są dwa przestronne baseny – jeden z nich przeznaczony jest do zabaw wodnych, drugi zapewnia spokojniejszą atmosferę. Dla dzieci przygotowano plac zabaw, a wieczorami organizowane są animacje, występy oraz karaoke, które tworzą wakacyjny klimat i dostarczają rozrywki całym rodzinom. W ciągu dnia można wziąć udział w aqua aerobiku, bingo czy zabawach sportowych, a niektóre wieczory urozmaicają pokazy artystyczne. Goście mają do dyspozycji niewielką siłownię, boisko do piłki nożnej, stół bilardowy i dart, co pozwala na aktywne spędzanie czasu. Choć niektórzy oczekiwali bogatszego programu animacji, większość odwiedzających docenia przyjazną atmosferę oraz możliwość relaksu i zabawy.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Servatur Altamar Gran Canaria na wzgórzu między plażami Amadores i Puerto Rico gwarantuje piękne widoki na ocean i okolicę. W pobliżu znajduje się Europa Centre – centrum handlowo-rozrywkowe z licznymi barami, restauracjami i sklepami, które zapewnia rozrywkę dla całej rodziny. Dogodny dostęp do lokalnych taksówek i komunikacji autobusowej umożliwia łatwe dotarcie do głównych atrakcji regionu, takich jak port w Puerto Rico, Mogan Mall czy lokalne targi. Okolica oferuje wiele możliwości aktywnego wypoczynku, w tym rejsy statkiem, parki wodne, mini golf czy wycieczki na okoliczne wyspy. Sklepy spożywcze, w tym popularny Spar, pozwalają na wygodne zakupy podczas pobytu. Zarówno miłośnicy relaksu na plaży, jak i osoby szukające rozrywki, znajdą tu coś dla siebie.

Ocena klientów
Holiday Check
4.1 / 6
Dobry
100% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie3.7
Pokoje4.4
Położenie i okolica4.3
Gastronomia3.7
infrastruktura4.4
Ogólne wrażenia3.9
Holiday Check

(17 opinii)

Thumb up Holiday Check
31%
2.4 /6

Hotel

1.5

Pokój

3.3

Serwis

2.1

Położenie

2.1

Gastronomia

3.8

Sport i rozrywka

2.0
Opinie użytkowników
Nina
lipiec 2019
3.7 / 6
Zalety
Piękny widok z pokoju
Wady
Posiłki pozbawione smaku.
Hotel
Dość przecięty obiekt, w którym można trafić na różnej jakości pokoje. Część jest już po odświeżeniu.
Pokoje
Nasz pokój był niezły, ale widać było po meblach zużycie. Jednak wspaniały widok,wynagradzał nam inne braki.
Gastronomia
Chyba najsłabszy punkt naszego pobytu. Mało urozmaicone i zupełnie pozbawione smaku posiłki.
Infrastruktura
Bardzo fajny basen był większy niż sadziliśmy. Jednak irytowało bardzo rezerwowanie przez dużą część gości leżaków. Przychodząc później już czasami niczego nie było wolnego.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 1 tydzień

Servatur Altamar Gran Canaria na mapie

Jaka jest pogoda w Puerto Rico ?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
20
19
20
21
22
24
26
27
25
24
22
21
średnia temp. w nocy
17
16
16
17
18
20
21
22
22
21
20
18
śr. ilość dni słonecznych
30
26
30
29
31
30
31
31
29
30
29
30
śr. ilość dni deszczowych
1
2
1
1
0
0
0
0
1
1
1
1
średnie opady (mm)
13.16
22.98
13.42
8.15
2.2
1.22
0.11
2.26
11.88
20.68
18.18
16.47
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie