Alua Tenerife

Puerto de la Cruz, Teneryfa, Wyspy Kanaryjskie (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Alua Tenerife zdaniem specjalistów Urlop.pl

Osoby poszukujące komfortowych i przestronnych pokoi docenią Alua Tenerife. Hotel znajduje się blisko miasta oraz atrakcji takich jak Loro Parque i plaże. Pokoje są czyste, wygodne i często oferują piękny widok na ocean, sprzyjający relaksowi. W pobliżu można znaleźć sklepy oraz punkty gastronomiczne, a warunki sprzyjają zwiedzaniu i spacerom. Wysoka czystość i przyjazna obsługa są często wymieniane w opiniach gości. W sezonie hałaśliwe otoczenie może powodować niedogodności oraz utrudniać korzystanie ze spokojnej atmosfery. Oferta all-inclusive nie obejmuje wszystkich napojów i rozrywek, co bywa krytykowane przez odwiedzających. Mimo tych aspektów, hotel polecany jest osobom ceniącym czystość, dobrą lokalizację i wygodne pokoje.

  • ok. 300m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 70 min.
  • Długość lotu 4h 50min.
  • basen
  • siłownia
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
LOKALIZACJA - w miejscowości Puerto de la Cruz, ok. 2 km od centrum, ok. 2 km od kompleksu basenowego Lago Martianez, ok. 3 km od Jardin Botanique, ok, 40 km od Santa Cruz de Tenerife, ok. 90 km od lotniska Reina Sofia, ok. 30 km od Tenerife North
PLAŻA - ok. 300 m od hotelu Playa Jardin publiczna z czarnym piaskiem, ok. 850 m od hotelu Playa Maria Jimenez publiczna z ciemnym piaskiem, leżaki i parasole na plażach płatne
HOTEL - 438 pokoi, 2 budynki, 24h recepcja, windy, kantor, przechowalnia bagażu, taras, restauracja główna Terra Cafe, restauracja a la carte Mare Nubium, bar Agua w lobby, bar Kentia przy basenie, bar Enyesque
Płatne: parking, usługa pralnia i prasowania, , minimarket, sejf w recepcjiWi-Fi w całym hotelu bezpłatny
POKOJE  - Typu Standard - ok. 32 m2, dla 2 osób z możliwością dostawki
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, sejf, minilodówka, Wi-Fi, balkon/tarasInne dostępne typy pokoi:
SINGLE (pokój jednoosobowy)
Apartament ok. 40 m2 dla max 4 osób
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny z częścią dla dzieci, leżaki i parasole przy basenie bezpłatne, klub Astro dla dzieci od 4 do 12 lat, plac zabaw, rzutki, tenis stołowy
Płatne: strefa wellness z basen krytym, siłownia, bilard, sporty wodne na plażyWięcej informacji o hotelu: https://www.hyattinclusivecollection.com/en/resorts-hotels/alua-hotels/tenerife/tenerife/ 

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Alua Tenerife
N 28º 24' 37.0188"
W 16º 33' 28.5583"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Alua Tenerife w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 3331 opinii z różnych źródeł
4.1 / 6
Dobry
71% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
1033 opinie
5.0
477 opinii
4.0
1474 opinie
3.0
165 opinii
2.0
87 opinii
1.0
95 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób szukających spokoju (44%)
  • rodzin z dziećmi (44%)
  • osób niewymagających (22%)
  • wymagających klientów (11%)
  • osób oszczędnych (11%)
  • osób młodych i aktywnych (11%)
  • osób szukających rozrywek (11%)
Najczęściej oceniane:
  • Ogólne wrażenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Czystość i porządek
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Jedzenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Alua Tenerife

Opinie o hotelu i otoczeniu

Alua Tenerife to nowoczesny obiekt położony w spokojnej części Puerto de la Cruz, z łatwym dostępem do plaż i słynnego zoo Loro Parque. Przestronne wnętrza, zadbane części wspólne oraz imponujące widoki na ocean i wulkan Teide tworzą wyjątkowe warunki do wypoczynku. W okolicy znajdują się liczne sklepy, restauracje i przystanki komunikacji miejskiej, co ułatwia zwiedzanie miasta oraz wyspy. Na terenie hotelu dostępne są atrakcyjne przestrzenie rekreacyjne, w tym rozległy basen z wygodną strefą relaksu. Obiekt jest regularnie sprzątany, a stan techniczny oceniany jako dobry.

Opinie o pokoju

Pokoje w Alua Tenerife charakteryzują się przestronnością, nowoczesnym wystrojem i wysokim standardem czystości, co sprzyja komfortowemu wypoczynkowi. Wygodne łóżka, jasne wnętrza oraz bogate wyposażenie, takie jak klimatyzacja, sejf, czajnik, lodówka czy funkcjonalne balkony z widokiem, zapewniają wygodę podczas pobytu. Codzienne sprzątanie utrzymuje pokoje w nienagannym stanie, a łazienki są praktyczne i dobrze utrzymane. Całość tworzy przyjazną przestrzeń zarówno dla rodzin, jak i par poszukujących wygodnego miejsca na relaks.

Opinie o gastronomii

Różnorodność i obfitość posiłków serwowanych w formie bufetu pozwala na urozmaicone codzienne posiłki. Goście mają do wyboru dania kuchni lokalnej i międzynarodowej, a restauracja tapas oraz bar na dachu stanowią przyjemne miejsca na spędzenie czasu przy napojach. W ofercie all inclusive dostępne są napoje alkoholowe i bezalkoholowe, choć niektóre wymagają dopłaty. Atmosfera w restauracjach jest swobodna, a obsługa dba o czystość i sprawną organizację posiłków.

Opinie o basenie

Kompleks basenowy wyróżnia się przestronnością i dbałością o czystość, oferując zarówno basen zewnętrzny, jak i kryty, a także strefę relaksu ze spa i jacuzzi. Liczba leżaków pozwala na komfortowy wypoczynek, a dla rodzin z dziećmi przygotowano osobne baseny oraz bogaty program animacji. Basen zewnętrzny jest miejscem licznych aktywności i zabaw, co zapewnia rozrywkę dla wszystkich grup wiekowych. Warto jednak pamiętać o ograniczonych godzinach otwarcia basenów oraz dodatkowych opłatach za korzystanie z niektórych udogodnień.

Opinie o plaży

W bliskim sąsiedztwie hotelu znajduje się piaszczysta plaża, do której można dotrzeć w zaledwie kilka minut spacerem. Popularna Playa Jardín zachwyca czarnym, wulkanicznym piaskiem, tworząc wyjątkowe miejsce do relaksu i spacerów wzdłuż wybrzeża. Plaża oferuje komfortowe warunki do opalania, a w pobliżu dostępne są boiska do siatkówki plażowej oraz bary z przekąskami. Dogodne położenie względem oceanu sprawia, że goście mogą cieszyć się pięknymi widokami i bliskością morza przez cały pobyt.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi znajdą w Alua Tenerife szeroki wybór atrakcji i udogodnień, które pozwalają najmłodszym aktywnie spędzać czas, a dorosłym cieszyć się spokojnym wypoczynkiem. Na terenie obiektu dostępne są liczne zajęcia animacyjne, mini-klub, place zabaw oraz specjalne strefy przeznaczone dla dzieci. Przestronne pokoje umożliwiają wygodne zakwaterowanie rodzin z małymi dziećmi, a baseny oferują wydzielone miejsca dla najmłodszych. Ogólna atmosfera sprzyja rodzinnemu wypoczynkowi, a dzieci mają zapewnioną rozrywkę przez większą część dnia.

Opinie o rozrywce i sport

Bogata oferta rozrywkowa i sportowa zapewnia atrakcje dla wszystkich grup wiekowych. Codziennie organizowane są animacje, wieczorne pokazy oraz imprezy na tarasie, które przyciągają zarówno dzieci, jak i dorosłych. Do dyspozycji gości pozostają zadbane baseny, taras na dachu, zajęcia fitness, aquagym, rzutki, siłownia oraz strefa spa. Program animacyjny prowadzony jest w różnych językach, a wieczory upływają przy muzyce i występach. Zarówno rodziny, jak i pary mogą liczyć na relaks i rozrywkę w przyjaznej atmosferze.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w Puerto de la Cruz, jednym z najbardziej malowniczych miast północnej Teneryfy, zapewnia dostęp do klimatycznych uliczek, bujnej roślinności i wyjątkowego nadmorskiego klimatu. W pobliżu znajduje się słynny ogród zoologiczno-botaniczny Loro Parque oraz liczne piaszczyste plaże, idealne na spacery i relaks. Bliskość centrum miasta z restauracjami, barami i sklepami umożliwia wygodne zakupy i korzystanie z lokalnej kuchni. Okolica oferuje także wiele możliwości aktywnego wypoczynku oraz łatwy dostęp do komunikacji miejskiej, co sprzyja zwiedzaniu wyspy.

Ocena klientów
Holiday Check
4.5 / 6
Dobry
79% osób poleca
(14 opinii)
Hotel i otoczenie4.6
Pokoje4.7
Położenie i okolica4.7
Gastronomia4.3
infrastruktura4.4
Ogólne wrażenia4.4
Holiday Check

(313 opinii)

Thumb up Holiday Check
86%
4.9 /6

Hotel

4.9

Pokój

5.3

Serwis

5.3

Położenie

5.2

Gastronomia

4.8

Sport i rozrywka

4.4
Opinie użytkowników
Agnieszka
styczeń 2024
4.3 / 6
Zalety
Pokoje czyste, codziennie sprzątane.
Lokalizacja bardzo dobra.
Wady
Brak ciepłej herbaty do obiadu i kolacji - ekspresy wyłączone. Soki rozcieńczane wodą.
Uzasadnienie
Obsługa baru - dramat. Gości traktują jak złodziei. W opcji all inclusive dostaje się drinki zrobione z gotowych syropów - nie nadają się do picia. Jeśli zapłacisz, mimo wykupionego all inclusive, 6- 7 euro, ten sam drink robiony jest zgodnie ze standardami. Pracownicy baru mają miny straszne, przewracają oczami, kiwają głowami - jakby byli tam za karę. Ba4dzo niesympatyczni, wręcz czasem niegrzeczni. Pierwszy raz spotykam się z takim brakiem szacunku do gościa. I nie chodzi tu o traktowanie gościa, jak króla, tylko brak ludzkiej, normalnej życzliwości.
Komu odradzasz i dlaczego?
Bo goście traktowani są tu " per but" przez obsługę baru.

Alua Tenerife na mapie

Jaka jest pogoda w Puerto de la Cruz?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
18
18
18
19
20
22
23
24
23
23
21
19
średnia temp. w nocy
15
14
15
16
17
19
20
21
21
20
18
16
śr. ilość dni słonecznych
29
26
29
29
31
30
31
30
29
29
28
28
śr. ilość dni deszczowych
2
2
2
1
0
0
0
1
1
2
2
3
średnie opady (mm)
22.99
32.06
26.6
16.48
3.37
2.79
0.52
5.86
21.43
32.26
36.58
45.16
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie