Landmar Playa La Arena

Puerto de Santiago, Teneryfa, Wyspy Kanaryjskie (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Landmar Playa La Arena zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wieczorne i dzienne animacje zachwycają różnorodnością oraz profesjonalizmem. Goście chwalą kuchnię za świeżość, szeroki wybór i wysoką jakość potraw serwowanych zarówno w restauracji bufetowej, jak i barach przy basenie. Pokoje są przestronne, wygodne i utrzymane w czystości, co doceniają zarówno pary, jak i rodziny. W całym obiekcie panuje porządek, a codzienna dbałość o czystość jest widoczna w pokojach, na basenach oraz w częściach wspólnych. Szczególnie wyróżnia się przyjazna atmosfera – uprzejma i pomocna obsługa zawsze jest otwarta na potrzeby gości. Landmar Playa La Arena łączy wysoki standard z serdecznym podejściem do odwiedzających.

  • Nr 5 wśród 114 hoteli 4* na Teneryfie
  • ok. 100m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 4h 50min.
  • wifi
  • zjeżdżalnie wodne
  • basen

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis
Hotel położony jest na południowo-zachodnim wybrzeżu Teneryfy, nieopodal znanej wulkanicznej plaży Playa La Arena w Puerto Santiago. 2 km od słynnych klifów Los Gigantes i tylko 40 km od lotniska Tenerife South.
Hotel oferuje płatny Klub Paltinum -  spersonalizowana obsługa tylko dla osób dorosłych (powyżej 16 lat), z prywatnymi strefami dla gości tej kategorii.
LOKALIZACJA - ok. 500 m od centrum Puerto de Santiago, w pobliżu sklepy i bary,  ok. 40 km od lotniska Tenerife South Reina Sofia
PLAŻA - ok. 100 m od hotelu, Playa de la Arena, publiczna, piaszczysta, ciemny piasek, parasole, leżaki i materace płatne 
HOTEL - 432 pokoje, 24h recepcja z lobby,windy, kantor, przechowalnia bagażu, taras słoneczny, ogród, restauracja główna, restauracja/snack bar przy basenie , La Taberna de Pepe - kuchnia hiszpańska, 2 bary
Płatne: sklepik z pamiątkami, sale konferencyjne, punkt internetowy, lekarz na wezwanie, fryzjer, pralnia wypożyczalnia samochodów, parking
Wi-Fi w lobby bezpłatniePOKOJE - Typu superior dla 2 osób dorosłych z możliwością jednej dostawki, klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/ prysznic,  suszarka do włosów), TV-sat, telefon, lodówka, sejf (płatny), balkon lub taras (stolik i krzesełka, suszarka)7
 REKREACJA,SPORT, ATARKCJE - 4 baseny (sezonowo podgrzewane), basen infinity  (tylko dla Gości pokoi superior Adults Club), przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i materace, ręczniki za kaucją, centrum fitness Panorama, tenis stołowy, minigolf, boccia, łucznictwo, szachy, pokój gier, plac zabaw dla dzieci, boisko wielofunkcyjne, miniklub (4-12 lat), animacje dla dorosłych i dzieci
Płatne: kort tenisowy, siłownia, bilard, salon urody

Więcej informacji o hotelu: www.landmarplayalaarena.com
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Oranizator potwierdza ostateczną cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 11:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Gran Canarie, Costa Blance, Costa Dorade, Sewille, Walencję oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta będącego na miejscu oraz telefon alarmowy do biura.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), bagaży podręcznych kabionwych, standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Tourist Tax in Catalonia od 01.05.2025
Hotele i apartamenty 1*, 2*, 3*  - 1,32 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 2,64 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 6,60 EUR za osobę za dzieńTourist Tax in Barcelona od 1.05.2025
Hostels i Hotele 3*- 6,60 EUR za osobę za dzień
Hotele 4*  - 8,15 EUR za osobę za dzień
Hotele 5*  - 12,10 EUR za osobę za dzieńSEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Dane GPS hotelu Landmar Playa La Arena
N 28º 13' 54.3555"
W 16º 50' 22.889"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Landmar Playa La Arena w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 3861 opinii z różnych źródeł
5.5 / 6
Znakomity
95% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
2606 opinii
5.0
730 opinii
4.0
364 opinie
3.0
77 opinii
2.0
47 opinii
1.0
37 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • rodzin z dziećmi (46%)
  • osób szukających spokoju (33%)
  • osób młodych i aktywnych (32%)
  • osób szukających rozrywek (22%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (21%)
  • wymagających klientów (17%)
  • nowożeńców (10%)
  • osób niewymagających (5%)
  • osób oszczędnych (2%)
Najczęściej oceniane:
  • Animacje
  • Czystość i porządek
  • Jedzenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Wygląd i teren hotelu
  • Basen

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Landmar Playa La Arena

Opinie o hotelu i otoczeniu

Landmar Playa La Arena zachwyca przestronną architekturą i eleganckimi wnętrzami wypełnionymi bujną roślinnością, które tworzą wyjątkowy, tropikalny klimat. Teren hotelu jest starannie utrzymany, z pięknymi ogrodami, licznymi strefami relaksu oraz nowoczesnymi częściami wspólnymi. Lokalizacja tuż przy malowniczej, piaszczystej plaży Playa La Arena oraz bliskość sklepów i lokalnych atrakcji to dodatkowe atuty. Z wielu miejsc rozpościerają się spektakularne widoki na ocean, klify Los Gigantes i zachody słońca. Rozległe baseny otoczone zielenią oraz liczne miejsca do wypoczynku zapewniają komfort i przestrzeń dla każdego gościa. Obiekt utrzymany jest w nienagannej czystości, co gwarantuje spokojny i komfortowy wypoczynek.

Opinie o pokoju

Pokoje w Landmar Playa La Arena wyróżniają się przestronnością, nowoczesnym wyposażeniem i codziennym, dokładnym sprzątaniem, co zapewnia komfort przez cały pobyt. Wygodne łóżka, funkcjonalne rozwiązania oraz duże balkony z pięknymi widokami podnoszą standard wypoczynku. Łazienki są czyste i oferują zarówno prysznic, jak i wannę, a dodatkowe udogodnienia, takie jak suszarka do włosów czy kosmetyki, zwiększają wygodę. Skuteczna, cicha klimatyzacja oraz praktyczne wyposażenie, w tym sejf i minibar, spełniają oczekiwania nawet wymagających gości. Dostępność pokoi przystosowanych dla osób z ograniczoną mobilnością sprawia, że każdy może czuć się tu swobodnie i komfortowo.

Opinie o gastronomii

Oferta kulinarna w Landmar Playa La Arena zachwyca różnorodnością smaków, świeżością i wysoką jakością serwowanych potraw. Restauracje oferują zarówno bufety, jak i dania à la carte, a tematyczne wieczory dodatkowo urozmaicają codzienne menu. Przekąski i napoje są dostępne przez cały dzień, a bary serwują szeroki wybór napojów, w tym markowe alkohole i koktajle. Dla osób poszukujących wyjątkowych doznań przygotowano strefę Platinum z ekskluzywną restauracją i barem przy infinity pool. Wysoki standard obsługi oraz przyjemna atmosfera sprawiają, że każdy posiłek staje się prawdziwą przyjemnością, zarówno dla rodzin, jak i par.

Opinie o basenie

Na terenie hotelu znajduje się kilka przestronnych, zadbanych basenów, w tym trzy podgrzewane, co pozwala na relaks niezależnie od pogody. Strefa Platinum oferuje wyjątkowy basen infinity oraz jacuzzi tylko dla dorosłych, z pięknym widokiem na ocean. Przy basenach dostępnych jest wiele leżaków, a strefy są otwierane o wyznaczonych godzinach, co eliminuje problem rezerwowania miejsc z wyprzedzeniem. Animacje wodne, takie jak aqua aerobik czy water polo, prowadzone są przez energiczny zespół, zapewniając rozrywkę dla wszystkich grup wiekowych. Czystość stref basenowych oraz wygoda korzystania z barów przy basenach sprawiają, że wypoczynek w tej części hotelu jest wyjątkowo komfortowy.

Opinie o plaży

Wystarczy krótki spacer lub zjazd windą, by dotrzeć na piaszczystą plażę położoną tuż przy hotelu. Wyjątkowy, czarny, wulkaniczny piasek nadaje temu miejscu niepowtarzalny charakter i stanowi dużą atrakcję regionu. Plaża jest szeroka, czysta i zadbana, z malowniczymi widokami na ocean oraz pobliską wyspę La Gomera. W okolicy znajdują się bary, restauracje i sklepy, co pozwala wygodnie korzystać z lokalnych atrakcji. Osoby ceniące aktywność mogą skorzystać z porannych zajęć jogi na plaży lub wynająć leżaki. Bliskość piaszczystej plaży sprawia, że jest to idealne miejsce zarówno na relaks, jak i aktywny wypoczynek.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi znajdą w Landmar Playa La Arena szeroki wybór atrakcji i udogodnień stworzonych z myślą o najmłodszych. Animatorzy organizują różnorodne zabawy, a wieczorne pokazy i programy rozrywkowe dostarczają radości całym rodzinom. Na terenie hotelu znajduje się brodzik, który zapewnia bezpieczną zabawę w wodzie, a rozbudowane strefy rekreacyjne oraz gry wodne gwarantują dzieciom mnóstwo aktywności. Przyjazna atmosfera i troska o komfort najmłodszych sprawiają, że pobyt jest pełen pozytywnych wrażeń zarówno dla dzieci, jak i rodziców.

Opinie o rozrywce i sport

Bogata oferta rozrywkowa i sportowa w tym obiekcie zapewnia atrakcje każdego dnia. Zespół animatorów prowadzi różnorodne zajęcia przy basenie, takie jak aqua aerobik, zumba, siatkówka wodna czy turnieje sportowe, a wieczorami przygotowuje pokazy, koncerty na żywo i występy tematyczne. Wieczorna rozrywka obejmuje zarówno kameralne koncerty w barze, jak i dynamiczne show w sali widowiskowej. Dla miłośników aktywności dostępna jest nowoczesna siłownia, bogaty program fitness oraz możliwość uprawiania sportów wodnych, gry w tenisa czy minigolfa. Przyjazna atmosfera i różnorodność propozycji sprawiają, że każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od preferencji.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Landmar Playa La Arena w spokojnej części Teneryfy, tuż przy piaszczystej plaży, zapewnia doskonałe warunki do wypoczynku. W okolicy znajdują się liczne sklepy, apteka, bary i restauracje, a także punkty z pamiątkami. Malownicze widoki na ocean, klify Los Gigantes i wyspę La Gomera oraz bliskość atrakcji, takich jak naturalne baseny czy punkty widokowe, czynią to miejsce idealną bazą wypadową na wycieczki po wyspie. Przystanek autobusowy w pobliżu ułatwia zwiedzanie bez konieczności wynajmowania samochodu, a kameralna atmosfera regionu sprzyja relaksowi z dala od zgiełku.

Ocena klientów
Holiday Check
5.1 / 6
Bardzo dobry
94% osób poleca
(85 opinii)
Hotel i otoczenie5.2
Pokoje5.2
Położenie i okolica5.1
Gastronomia5.1
infrastruktura5.1
Ogólne wrażenia5.1
Holiday Check

(1278 opinii)

Thumb up Holiday Check
95%
5.5 /6

Hotel

5.5

Pokój

5.3

Serwis

5.5

Położenie

5.2

Gastronomia

5.2

Sport i rozrywka

5.2
Opinie użytkowników
GRZEGORZ
lipiec 2025
Zweryfikowane
6.0 / 6
Wady
Nie ma wad.
Uzasadnienie
Miejsce przerosło nasze oczekiwania; lokalizacja hotelu; jego wygląd, przemiła obsługa; pyszne jedzenie (owoce morza); coś wspaniałego!
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), pokój rodzinny, 8-12 dni, podróżuje 1 raz w roku

Landmar Playa La Arena na mapie

Jaka jest pogoda w Puerto de Santiago?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
20
19
20
21
22
24
27
27
26
24
22
21
średnia temp. w nocy
16
16
16
17
18
20
22
22
22
21
19
18
śr. ilość dni słonecznych
29
26
29
29
31
30
31
31
29
29
28
28
śr. ilość dni deszczowych
2
2
2
1
0
0
0
0
1
2
2
3
średnie opady (mm)
19.36
30.85
22.82
13.66
2.9
2.4
0.25
4
16.63
27.6
29.57
38.72
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie