Borges Chiado

Lizbona, Lizbona (Portugalia)
Trwa weryfikacja ceny...

Borges Chiado zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel położony jest w samym centrum Lizbony, tuż przy stacji metra oraz w otoczeniu licznych atrakcji, restauracji i sklepów. Dostępność komunikacji miejskiej ułatwia zwiedzanie miasta, co wielu gości bardzo docenia. Niestety, łazienki często są małe, wymagają odświeżenia, a goście zgłaszają nieprzyjemne zapachy i problemy techniczne. Przestarzałe wnętrza, niedziałająca klimatyzacja oraz problematyczne zamki w drzwiach to kolejne mankamenty obiektu. Borges Chiado będzie odpowiedni przede wszystkim dla osób, które cenią sobie świetną lokalizację, a standard pokoi i łazienek nie jest dla nich najważniejszy.

  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • wifi
  • siłownia
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Hotel miejski Borges Chiado jest oddalony o ok. 26 km od piaszczystej plaży. Do turystycznego centrum jest ok. 1 km. Miasto Sintra jest oddalone o około 34 km (Setubal około 49 km). W okolicy znajdują się liczne obiekty handlowe, a najbliższy sklep spożywczy znajduje się w odległości ok. 3 km. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 200 m. Z obiektu można wygodnie dotrzeć do pobliskiej dyskoteki. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantuje teatr (ok. 300 m). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Bairro Alto (ok. 1 km), Cabo Da Roca (ok. 41 km), Obidos (ok. 86 km), Estoril E Cascais (ok. 26 km) oraz Sintra (ok. 34 km). Wypożyczalnia samochodów i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Najbliższa stacja metra znajduje się około 200 m od hotelu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 10 km. Lotnisko (LIS) położone jest ok. 9 km od hotelu.
Wyposażenie :
Ten hotel oddaje do dyspozycji gości 96 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, windę, klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się restauracja. Wi-fi jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa konsjerża jest bezpłatna. Usługa sprzątania pokoi, obsługa pokojowa oraz usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie.

Sport/czas wolny:
Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 33 km. Opieka nad dziećmi: baby-sitting (za dodatkową opłatą).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. Dostępne opcje płatnicze: karta EC, Diners Club, Eurocard/MasterCard, American Express, karta JCB oraz Visa.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- anglojęzyczną opiekę telefoniczną przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- podatek turystyczny: od 2 euro za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem

BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna - organizowana w wysokim sezonie, zależna od ilości chętnych. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu- włączana jest w wysokim sezonie. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Borges Chiado
N 38º 42' 38.5632"
W 9º 8' 31.0956"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Portugalii.
Zobacz więcej informacji o Borges Chiado w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1529 opinii z różnych źródeł
3.5 / 6
Przeciętny
66% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Przeciętny

6.0
356 opinii
5.0
187 opinii
4.0
418 opinii
3.0
249 opinii
2.0
129 opinii
1.0
190 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Borges Chiado

Opinie o hotelu i otoczeniu

Wyjątkowa lokalizacja w samym sercu Lizbony, tuż przy stacji metra i w otoczeniu licznych restauracji, sklepów oraz atrakcji turystycznych, to jeden z największych atutów Borges Chiado. Budynek utrzymany jest w tradycyjnym stylu, a części wspólne, takie jak lobby czy sala śniadaniowa, opisywane są jako przestronne i estetyczne, choć niektórzy goście wskazują na potrzebę odświeżenia wystroju. Łatwość poruszania się po mieście pieszo oraz piękne widoki na tętniące życiem place i ulice, które można podziwiać z niektórych pokoi, są często doceniane. Opinie dotyczące czystości w częściach wspólnych są podzielone – niektórzy chwalą porządek, inni zwracają uwagę na niedociągnięcia i nieprzyjemne zapachy. Stan techniczny niektórych elementów hotelu, zwłaszcza w częściach wspólnych, bywa krytykowany i nie zawsze spełnia oczekiwania najbardziej wymagających gości. Mimo tych niedoskonałości, Borges Chiado pozostaje wygodną bazą do odkrywania uroków Lizbony.

Opinie o pokoju

Pokoje w Borges Chiado charakteryzują się zróżnicowanym standardem – część z nich jest przestronna, czysta i wyposażona w wygodne łóżka, jednak wiele opinii wskazuje na przestarzały wystrój, ślady zużycia oraz niewielką powierzchnię w tańszych opcjach. Goście doceniają codzienne sprzątanie, choć pojawiają się uwagi dotyczące czystości lub nieprzyjemnych zapachów. W łazienkach najczęściej zwracano uwagę na ich niewielki rozmiar, brak miejsca na kosmetyki oraz niepraktyczne rozwiązania, takie jak przesuwane drzwi czy ograniczona prywatność. Część łazienek wymaga modernizacji, a w niektórych przypadkach pojawiały się problemy z wilgocią lub zapachem kanalizacji. Klimatyzacja oraz podstawowe wyposażenie, takie jak lodówka czy sejf, są dostępne w wielu pokojach, choć nie zawsze działają bez zarzutu. To propozycja głównie dla osób, którym zależy na wygodnej lokalizacji i funkcjonalnym standardzie na krótki pobyt, bez oczekiwań względem luksusowych wnętrz.

Opinie o gastronomii

Śniadania podawane są w formie bufetu w przestronnej i stylowo urządzonej sali, która często zbiera pochwały za swój wystrój. Oferta obejmuje podstawowy wybór dań, jednak goście zwracają uwagę na ograniczoną różnorodność i powtarzalność. Jakość niektórych produktów oraz napojów, w tym kawy, bywa oceniana jako przeciętna, a obsługa podczas śniadań nie zawsze nadąża z uzupełnianiem bufetu i sprzątaniem stolików. W okolicy Borges Chiado znajduje się wiele kawiarni i restauracji, które stanowią atrakcyjną alternatywę dla hotelowego śniadania, szczególnie dla osób poszukujących większego wyboru. W obiekcie nie działa klasyczna restauracja ani bar, dlatego pozostałe posiłki należy zaplanować we własnym zakresie. To propozycja dla osób ceniących centralną lokalizację i nieoczekujących rozbudowanej oferty kulinarnej na miejscu.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Obiekt nie zapewnia rozbudowanych udogodnień ani atrakcji przeznaczonych dla dzieci. W opiniach gości nie pojawiają się wzmianki o placach zabaw, animacjach czy specjalnych rozwiązaniach dla najmłodszych. Rodziny podróżujące z dziećmi mogą nie znaleźć tu udogodnień ułatwiających pobyt z pociechami. Brakuje również informacji o opiece nad dziećmi czy dodatkowych usługach rodzinnych. Borges Chiado skupia się głównie na podstawowych usługach noclegowych, dlatego osoby poszukujące dedykowanych atrakcji dla dzieci mogą rozważyć inne opcje.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie hotelu dostępna jest sala fitness, umożliwiająca podstawową aktywność fizyczną podczas pobytu. Goście doceniają możliwość korzystania z siłowni, choć wyposażenie oceniane jest jako skromne i może nie spełnić oczekiwań osób nastawionych na zaawansowany trening. W częściach wspólnych panuje przyjemna atmosfera sprzyjająca relaksowi po dniu zwiedzania. Borges Chiado nie oferuje szerokiego wyboru animacji czy wieczornych atrakcji rozrywkowych, jednak dzięki położeniu w centrum dzielnicy Chiado, goście mają łatwy dostęp do licznych wydarzeń kulturalnych, barów i klubów. To odpowiednie miejsce dla osób, które chcą połączyć aktywny wypoczynek z odkrywaniem miejskich atrakcji.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym centrum tętniącej życiem dzielnicy Chiado sprawia, że hotel stanowi znakomitą bazę wypadową do zwiedzania Lizbony. W najbliższej okolicy czekają liczne restauracje, bary, kawiarnie, sklepy oraz butiki, a także historyczne księgarnie i słynna cukiernia. Bezpośrednie sąsiedztwo stacji metra Baixa-Chiado oraz przystanków tramwajowych i autobusowych umożliwia szybkie dotarcie do wszystkich najważniejszych atrakcji miasta, w tym do dzielnic Bairro Alto, Baixa, Alfama czy nadbrzeża Tagu. W pobliżu znajdują się również centra handlowe, supermarkety, apteki i targowiska, co ułatwia codzienne zakupy. Wieczorami okoliczne place i deptaki zamieniają się w scenę dla ulicznych artystów i muzyków, tworząc niepowtarzalny klimat. Ta lokalizacja pozwala w pełni korzystać z miejskiego życia Lizbony zarówno za dnia, jak i po zmroku.

Holiday Check

(115 opinii)

Thumb up Holiday Check
60%
3.2 /6

Hotel

3.2

Pokój

2.9

Serwis

3.0

Położenie

5.4

Gastronomia

3.1

Sport i rozrywka

3.9

Borges Chiado na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie