Sana Reno

Lizbona, Lizbona (Portugalia)
Trwa weryfikacja ceny...

Sana Reno zdaniem specjalistów Urlop.pl

Lokalizacja tuż przy stacji metra zapewnia szybki dostęp do centrum miasta i atrakcji Lizbony. Goście często chwalą czystość pokoi oraz całego obiektu; codzienne sprzątanie i zadbana przestrzeń są standardem. Uprzejma i profesjonalna obsługa tworzy przyjazną atmosferę podczas pobytu. Śniadania są obfite i dobrze zorganizowane, a wybór potraw zadowala większość gości. Sana Reno cenią osoby poszukujące komfortu i wygody w rozsądnej cenie, doceniając zarówno lokalizację, jak i poziom świadczonych usług.

  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 4h 10min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Informacje Ogólne:
SANA Reno Hotel w Lisbon posiada 92 pokoi na 8 piętrach. Hotel położony jest 25 km od plaży piaszczysta. Dla Państwa komfortu hotel posiada 2 windy, salon, klimatyzację i recepcję. W 8-piętrowym hotelu personel mówi po hiszpańsku, francusku i angielsku. Mobilność również na urlopie jest zapewniona dzięki wypożyczalni samochodów. Hotel posiada czynny w sezonie basen podgrzewany. W barze przy basenie można delektować się orzeźwiającymi napojami. Bezpłatne parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne na basenie. Odległość od hotelu: dworzec kolejowy (10 km) i dyskoteka (2 km). W pobliżu hotelu znajdują się sklepy, supermarket, bary/restauracje i przystanek autobusowy. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje następujące udogodnienia: winda przystosowana do przewozu wózków inwalidzkich. Oferta rozrywkowa hotelu: sala telewizyjna. Hotel posiada garaż i parking dla samochodów.
Udogodnienia:
Hotel oferuje kantor, serwis pokojowy, sejfy, pralnię, pokojówki, opiekę medyczną i usługę budzenia. Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot. Rodzinny hotel oferuje usługi opiekunki, aby zapewnić rodzicom i najmłodszym gościom przyjemny pobyt. Hotel oferuje salę konferencyjną z następującym wyposażeniem: dostęp do Internetu. Godziny pracy recepcji: 24h.
Dodatkowe Informacje:
Akceptujemy następujące formy płatności: Diners Club, karta Visa, karta Eurocard/MasterCard i American Express. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty. Podatek płatne na miejscu.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- anglojęzyczną opiekę telefoniczną przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- podatek turystyczny: od 2 euro za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem

BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna - organizowana w wysokim sezonie, zależna od ilości chętnych. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu- włączana jest w wysokim sezonie. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Sana Reno
N 38º 44' 5.558"
W 9º 9' 3.0289"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Portugalii.
Zobacz więcej informacji o Sana Reno w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 562 opinie z różnych źródeł
4.9 / 6
Dobry
85% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
325 opinii
5.0
0 opinii
4.0
150 opinii
3.0
50 opinii
2.0
10 opinii
1.0
27 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Sana Reno

Opinie o hotelu i otoczeniu

Ten elegancki hotel miejski wyróżnia się doskonałą lokalizacją tuż przy stacji metra, co umożliwia szybkie dotarcie do centrum Lizbony i innych atrakcji. Goście doceniają nowoczesne, zadbane wnętrza oraz wysoki standard czystości w całym obiekcie. Na dachu znajduje się basen z leżakami i widokiem na panoramę miasta, a spokojna okolica sprzyja wypoczynkowi z dala od miejskiego zgiełku. Teren wokół Sana Reno jest uporządkowany i zachęca do spacerów, a w pobliżu dostępne są liczne restauracje i sklepy. Stan techniczny hotelu oceniany jest jako dobry, choć sporadycznie pojawiają się drobne niedogodności. To propozycja dla osób poszukujących komfortowego miejsca na city break w Lizbonie.

Opinie o pokoju

Pokoje w Sana Reno wyróżniają się czystością, przestronnością oraz wygodnymi łóżkami, co przekłada się na komfortowy wypoczynek. Codzienne, staranne sprzątanie i dobrze utrzymana pościel są często doceniane przez gości. Wyposażenie pokoi jest odpowiednie na pobyt w mieście, choć niektórzy zwracają uwagę na niewielką liczbę gniazdek elektrycznych oraz brak czajnika. Łazienki są schludne, z wanną lub prysznicem, jednak pojawiają się sugestie dotyczące poprawy wentylacji i zwiększenia miejsca do przechowywania. Pomimo sporadycznych uwag o rozmiarze niektórych pokoi czy łazienek, większość gości podkreśla ich funkcjonalność i dbałość o czystość. Całość tworzy przyjazne warunki zarówno na krótki pobyt, jak i dłuższy wypoczynek.

Opinie o gastronomii

Śniadania w hotelu Sana Reno cieszą się uznaniem gości dzięki obfitości, świeżości i szerokiemu wyborowi potraw na ciepło i zimno. Bufet jest regularnie uzupełniany, a czystość oraz organizacja sali restauracyjnej stoją na wysokim poziomie. Choć niektórzy zwracają uwagę, że oferta śniadaniowa mogłaby być bardziej urozmaicona przy dłuższym pobycie, ogólna jakość posiłków spotyka się z pozytywnymi opiniami. Dostępny bar umożliwia zamówienie napojów, choć ceny mogą być nieco wyższe. Poranny posiłek pozwala dobrze rozpocząć dzień, a atmosfera sprzyja relaksowi i planowaniu aktywności.

Opinie o basenie

Na dachu hotelu znajduje się basen, który stanowi idealne miejsce na relaks po dniu pełnym zwiedzania. Atrakcyjne położenie zapewnia widoki na okolicę, a wygodne leżaki umożliwiają odpoczynek na świeżym powietrzu. Woda w basenie jest podgrzewana, co pozwala korzystać z niego przez większą część roku, choć niektórzy goście sugerują, że temperatura mogłaby być lepiej dostosowana do upalnych dni. Dodatkowym udogodnieniem jest sauna zlokalizowana tuż obok. Basen, mimo niewielkich rozmiarów, zapewnia przyjemną atmosferę i jest regularnie chwalony za czystość, tworząc komfortowe warunki do regeneracji sił.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Sana Reno należy do największych atutów obiektu – tuż przy stacji metra, co zapewnia łatwy dostęp zarówno do lotniska, jak i najważniejszych atrakcji Lizbony. W okolicy znajdują się liczne restauracje, kawiarnie, supermarkety oraz centrum handlowe, oferując szeroki wybór miejsc na zakupy i kulinarne odkrycia. Bezpieczna i spokojna dzielnica pozwala cieszyć się bliskością tętniących życiem części miasta oraz zielonych parków, takich jak Jardim Gulbenkian. Z hotelu można wygodnie wybrać się na piesze spacery lub skorzystać z komunikacji publicznej, by odwiedzić historyczne zakątki Lizbony, w tym Chiado, Bairro Alto czy Belem. To świetna baza wypadowa do zwiedzania zarówno centrum, jak i dalszych rejonów metropolii.

Sana Reno na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie