Dorisol Estrelicia

Funchal, Madera (Portugalia)
Trwa weryfikacja ceny...

Dorisol Estrelicia zdaniem specjalistów Urlop.pl

Baseny, zarówno odkryty, jak i kryty, są czyste i zadbane, co goście bardzo doceniają. Bezpłatne WiFi działa sprawnie i ułatwia planowanie zwiedzania oraz utrzymywanie kontaktu ze światem. Stan techniczny obiektu budzi jednak wiele zastrzeżeń – instalacje są przestarzałe, okna nieszczelne, izolacja akustyczna słaba, a widać ślady zużycia. Pokoje określane są jako mało komfortowe, wymagające remontu i słabo utrzymane, co wpływa na ogólne wrażenia z pobytu. Dorisol Estrelicia może być dobrą bazą wypadową dla osób nastawionych na zwiedzanie wyspy, które nie oczekują wysokiego standardu, a cenią rozsądną cenę oraz podstawowe udogodnienia.

  • ok. 600m od plaży
  • plaża kamienista
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Ośrodek hotelowy Estrelicia jest oddalony o ok. 2 km od Funchal City. Do turystycznego centrum jest ok. 2 km. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 500 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 300 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 300 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują kino (ok. 500 m) i teatr (ok. 2 km). Postój taksówek (ok. 300 m) i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 1 km szpital. Lotnisko (FNC) położone jest ok. 25 km od hotelu. Kolejne lotnisko (PXO) jest oddalone o ok. 58 km.
Wyposażenie :
Ten 12-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 148 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem oraz 2 windy. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 200 miejscami siedzącymi, a także dostępem do Internetu. Usługa prania jest dostępna odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny z basenikiem dla dzieci. Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (za ewentualną opłatą), rzutki (za ewentualną opłatą), kort tenisowy (za dodatkową opłatą) i bilard (za ewentualną opłatą). Oferty wellness: strefa spa, sauna i masaże za ewentualną opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Diners Club, American Express oraz Visa.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- anglojęzyczną opiekę telefoniczną przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- podatek turystyczny: od 2 euro za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem

BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna - organizowana w wysokim sezonie, zależna od ilości chętnych. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu- włączana jest w wysokim sezonie. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Dorisol Estrelicia
N 32º 38' 24.7956"
W 16º 55' 49.602"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Portugalii.
Zobacz więcej informacji o Dorisol Estrelicia w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1777 opinii z różnych źródeł
3.5 / 6
Przeciętny
61% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
332 opinie
5.0
198 opinii
4.0
617 opinii
3.0
325 opinii
2.0
167 opinii
1.0
138 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób niewymagających (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • osób oszczędnych (50%)
  • osób młodych i aktywnych (50%)
  • osób szukających rozrywek (50%)
Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Pokój

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Dorisol Estrelicia

Opinie o hotelu i otoczeniu

Dorisol Estrelicia to duży obiekt położony w turystycznej dzielnicy Funchal, otoczony licznymi restauracjami, sklepami oraz blisko promenady i oceanu. Budynek usytuowany jest na wzniesieniu, co zapewnia piękne widoki na miasto i ocean z wyższych pięter, choć dojście do hotelu wymaga pokonania stromego podejścia lub licznych schodów. Goście doceniają przestronne lobby, tarasy oraz zadbane części zewnętrzne, a także dostępność basenów i kortu tenisowego. W okolicy znajduje się wiele atrakcji oraz dogodna komunikacja z centrum miasta. Części wspólne prezentują się czysto, jednak wystrój i stan techniczny hotelu są oceniane jako przestarzałe i wymagające odświeżenia. To odpowiednia propozycja dla osób szukających przystępnej bazy wypadowej do zwiedzania wyspy, zwłaszcza jeśli nie planują spędzać dużo czasu w samym obiekcie.

Opinie o pokoju

Pokoje w Dorisol Estrelicia są przestronne, jednak ich standard jest przestarzały i w wielu przypadkach wymagają odświeżenia. Wnętrza charakteryzują się prostym wyposażeniem, ograniczoną liczbą gniazdek oraz brakiem klimatyzacji, co może wpływać na komfort pobytu, szczególnie latem. Część pokoi oferuje ładne widoki i wygodne łóżka, a codzienne sprzątanie jest realizowane, choć nie zawsze na oczekiwanym poziomie. Łazienki bywają niewielkie i niektóre z nich wymagają remontu oraz lepszej dbałości o czystość. Goście doceniają obecność lodówki w wybranych pokojach, jednak pojawiają się uwagi dotyczące zużytych ręczników i wyposażenia sanitarnego. Obiekt będzie odpowiedni dla osób poszukujących ekonomicznego noclegu, które nie planują spędzać dużo czasu w pokoju.

Opinie o gastronomii

Śniadania w formie bufetu oceniane są jako smaczne i wystarczająco różnorodne, choć pojawiają się opinie o powtarzalności i prostocie oferty. Potrawy są regularnie uzupełniane, a wybór zarówno na śniadania, jak i obiadokolacje pozwala dopasować posiłki do indywidualnych preferencji. Część gości zwraca uwagę na urozmaicone menu, jednak niektórzy wskazują na monotonię oraz niedostateczną jakość niektórych dań, zwłaszcza podczas kolacji. Napoje do posiłków, poza śniadaniem, są dodatkowo płatne, a ceny mogą być wyższe niż w okolicznych restauracjach. Na terenie hotelu działa bar przy basenie, gdzie można zamówić przekąski, napoje oraz drinki, a wieczorami organizowane są występy muzyczne i rozrywki. Ogólnie kuchnia oceniana jest jako przyzwoita, choć osoby oczekujące wyższego standardu mogą odczuć niedosyt.

Opinie o basenie

Goście mają do dyspozycji zarówno baseny zewnętrzne, jak i kryty, co daje różnorodne możliwości relaksu niezależnie od pogody. Baseny zewnętrzne są często chwalone za czystość i przyjemną atmosferę, a przy jednym z nich znajduje się bar oraz organizowane są wieczorne animacje. Kryty basen, sauna i jacuzzi zapewniają dodatkowe udogodnienia, choć niektórzy zwracają uwagę na ograniczoną przestrzeń oraz okresowe potrzeby konserwacji tych stref. W części opinii pojawia się informacja o podgrzewanej wodzie w basenie wewnętrznym, co jest atutem w chłodniejsze dni. Baseny stanowią ważny punkt pobytu, szczególnie dla osób szukających miejsca do odpoczynku po zwiedzaniu wyspy. Warto pamiętać, że w szczycie sezonu kryty basen i jacuzzi mogą być zatłoczone. Na terenie obiektu nie ma aquaparku.

Opinie o plaży

W okolicy hotelu znajduje się plaża kamienista z platformą, charakterystyczna dla tego regionu. Dojście do oceanu wymaga pokonania stromego podejścia, zwłaszcza od strony Dorisol Estrelicia, co warto uwzględnić podczas planowania spacerów nad wodę. Kamieniste podłoże sprawia, że zalecane jest zabranie odpowiedniego obuwia ochronnego. Plaża nie jest połączona bezpośrednio z rafą, a w pobliżu nie wymienia się dodatkowych udogodnień, takich jak bar czy sporty wodne. Z okolicy rozciągają się malownicze widoki na ocean i wybrzeże, co może być atrakcyjne dla osób ceniących nietypowe krajobrazy.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie Dorisol Estrelicia dostępne są zarówno kryty, jak i odkryty basen, co pozwala na relaks niezależnie od pogody. Goście mogą korzystać z kortu tenisowego, siłowni oraz niewielkiej strefy spa z jacuzzi i sauną. Wieczorami na tarasie często odbywają się koncerty, pokazy i różnego rodzaju występy, zapewniając rozrywkę po dniu pełnym wrażeń. Wśród atrakcji sportowych znajdują się lekcje tenisa oraz poranne zajęcia aquagym. Opinie na temat animacji i wieczornych programów są zróżnicowane – część gości docenia ich obecność, inni wskazują na ograniczoną różnorodność lub sporadyczne odwołania. Oferta sportowo-rozrywkowa sprawdzi się dla osób poszukujących nieskomplikowanych form spędzania wolnego czasu.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w popularnej dzielnicy Lido w Funchal zapewnia łatwy dostęp do licznych restauracji, kawiarni, barów oraz sklepów i supermarketów, co ułatwia korzystanie z lokalnych atrakcji bez konieczności długich spacerów. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się promenada, kompleksy basenów oceanicznych i kąpieliska z malowniczym widokiem na Atlantyk, a także wypożyczalnie samochodów i biura podróży oferujące wycieczki po Maderze. Okolica sprzyja wieczornym spacerom i poznawaniu lokalnej kuchni, a przystanki autobusowe umożliwiają szybki dojazd do centrum Funchal oraz innych części wyspy. Bliskość centrum stolicy Madery pozwala na łatwe dotarcie do najważniejszych atrakcji miasta, choć dojście do hotelu wiąże się z pokonaniem wzniesienia. To dobre miejsce dla osób planujących aktywne zwiedzanie i chcących korzystać z bogatej oferty usług i rozrywek poza hotelem.

Ocena klientów
Holiday Check
3.6 / 6
Przeciętny
100% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie3.4
Pokoje3.4
Położenie i okolica4.1
Gastronomia3.7
infrastruktura3.4
Ogólne wrażenia3.5
Holiday Check

(91 opinii)

Thumb up Holiday Check
72%
4.4 /6

Hotel

4.4

Pokój

3.7

Serwis

3.8

Położenie

4.3

Gastronomia

4.6

Sport i rozrywka

4.3
Opinie użytkowników
Maria
styczeń 2020
3.7 / 6
Zalety
Zachowanie obsługi
Wady
Jakość pokoju
Hotel
Wyspa może i piękna, ale hotel, na który trafiliśmy był w najlepszym razie przeciętny., Obiekt stary i wymagający w sporym zakresie odnowienia.
Pokoje
Pokój umeblowany starym wyposażeniem. Sprzątanie nie było dokładne, a łazience też przybledłoby się odnowienie.
Gastronomia
Wybór i ilość podawanych dań była spora, ale ich smak nie odpowiadał nam.
Infrastruktura
Miejsce bardzo dobre jako baza wypadowa do zwiedzania. Okolica i ogólnie wyspa warte zobaczenia.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 1 tydzień

Dorisol Estrelicia na mapie

Jaka jest pogoda w Funchal?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
14
15
16
18
20
22
23
21
20
17
16
średnia temp. w nocy
13
12
12
13
14
16
18
19
18
17
15
14
śr. ilość dni słonecznych
27
24
26
27
29
29
31
31
29
26
24
26
śr. ilość dni deszczowych
4
4
5
3
2
1
0
0
1
5
6
5
średnie opady (mm)
51.85
54.32
56.54
46.09
23.12
23.12
3.47
5.62
22.39
59.6
67.4
75.81
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie