Dom Pedro Madeira Ocean Beach

Machico, Madera (Portugalia)
Trwa weryfikacja ceny...

Dom Pedro Madeira Ocean Beach zdaniem specjalistów Urlop.pl

W Machico Dom Pedro Madeira Ocean Beach cieszy się uznaniem za świetne położenie blisko centrum, sklepów i plaży. Goście często podkreślają piękne widoki na ocean i zatokę dostępne z wielu pokoi. W recenzjach regularnie pojawiają się pochwały dla przyjaznej i pomocnej obsługi, która tworzy dobrą atmosferę podczas pobytu. Sporo osób zwraca jednak uwagę na potrzebę remontu. W komentarzach powracają opinie o przestarzałym wystroju, usterkach w pokojach, niedziałających windach i braku modernizacji. Część gości narzekała też na hałas wynikający z cienkich ścian, odgłosów z korytarzy lub sąsiednich pokoi oraz bliskości lotniska.

  • ok. 100m od plaży
  • plaża kamienista
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • wifi
  • basen
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Hotel plażowy Dom Pedro Madeira jest oddalony o ok. 200 m od piaszczystej plaży. Miasto Machico jest oddalone o około 200 m. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 200 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 300 m. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 200 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 200 m. Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 19 km szpital. Lotnisko (FNC) położone jest ok. 5 km od hotelu.
Wyposażenie :
Ten 10-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu tradycyjnym i oddaje do dyspozycji gości 218 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, sejf (odpłatny), salon fryzjerski, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 100 miejscami siedzącymi, a także dostępem do Internetu. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa oraz usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słoną wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne (za opłatą), a leżaki do opalania (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie.
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. All Inclusive: Napoje bezalkoholowe (10:00 - 00:00), piwo (10:00 - 00:00), wino (10:00 - 00:00), kawa i herbata (10:00 - 00:00), ciasta i wyroby cukiernicze (17:00 - 18:00), lokalne alkohole (10:00 - 00:00), przekąski (11:00 - 11:30) oraz bezpłatny dostęp do Internetu.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za ewentualną opłatą), tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 50 m od hotelu), badminton (za ewentualną opłatą) i tenis stołowy (za ewentualną opłatą). W odległości ok. 200 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 8 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: masaże za ewentualną opłatą. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po niemiecku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Diners Club, Visa, American Express oraz Eurocard/MasterCard.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bagaż podręczny: 
RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)
WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
TAP (TP) - 1 mały bagaż podręczny, 10 KG (max. wymiary: 55 x 40 x 25 cm)
LOT (LO) - 1 mały bagaż podręczny, 8 KG (max. wymiary 55 x 40 x 23 cm)
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- anglojęzyczną opiekę telefoniczną przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- podatek turystyczny: od 2 euro za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem

BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna - organizowana w wysokim sezonie, zależna od ilości chętnych. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu- włączana jest w wysokim sezonie. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Dom Pedro Madeira Ocean Beach
N 32º 42' 53.5608"
W 16º 45' 55.5012"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Portugalii.
Zobacz więcej informacji o Dom Pedro Madeira Ocean Beach w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1966 opinii z różnych źródeł
3.9 / 6
Przeciętny
73% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
599 opinii
5.0
277 opinii
4.0
615 opinii
3.0
249 opinii
2.0
150 opinii
1.0
76 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób młodych i aktywnych (50%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (38%)
  • wymagających klientów (25%)
  • osób szukających spokoju (25%)
  • rodzin z dziećmi (13%)
  • osób niewymagających (13%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Jedzenie

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Dom Pedro Madeira Ocean Beach

Opinie o hotelu i otoczeniu

Dom Pedro Madeira Ocean Beach położony jest tuż przy oceanie, w sercu Machico, jednej z najbardziej malowniczych zatok Madery. Z okien rozciągają się widoki na morze, góry i plażę, co często pojawia się w opiniach jako duży plus. Otoczenie hotelu to zadbany ogród, a w pobliżu znajdują się sklepy, restauracje i promenada zachęcająca do spacerów. Części wspólne i teren są utrzymywane w czystości, co zapewnia komfortowy wypoczynek. Wnętrza mają klasyczny, nieco retro charakter, który nie każdemu przypadnie do gustu – niektórzy sugerują, że przydałoby się odświeżenie. Lokalizacja sprawdza się jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy, a bliskość lotniska ułatwia dojazd.

Opinie o pokoju

Pokoje w Dom Pedro Madeira Ocean Beach są regularnie sprzątane i utrzymywane w czystości, co docenia wielu gości. Przestronność oraz widoki na ocean lub zatokę dodatkowo uprzyjemniają pobyt. Wyposażenie jest klasyczne i miejscami widać ślady użytkowania, jednak standard porządku pozostaje wysoki. Łóżka oceniane są jako wygodne, choć pojawiają się opinie o ich twardości lub potrzebie wymiany materacy. Łazienki są funkcjonalne, choć nieco przestarzałe, ale utrzymane w czystości. Zdarzają się uwagi dotyczące ograniczonej liczby gniazdek elektrycznych i sporadycznych problemów z izolacją akustyczną, jednak ogólne wrażenia z zakwaterowania są pozytywne.

Opinie o gastronomii

Wiele osób chwali różnorodność i świeżość śniadań serwowanych w formie bufetu. Posiłki, zarówno śniadania, jak i kolacje, są oceniane jako smaczne, choć pojawiają się opinie o powtarzalności niektórych dań i ograniczonym wyborze w ramach all inclusive. Restauracja oferuje posiłki z widokiem na ocean, a bar przy basenie oraz wieczorne atrakcje muzyczne tworzą przyjemną atmosferę. Goście korzystający z opcji all inclusive zauważają, że wybór napojów i przekąsek jest raczej podstawowy, jednak bary zapewniają miejsce na wieczorny relaks. Obsługa w restauracji i barach jest uprzejma i sprawna. Ogólnie gastronomia oceniana jest jako solidna, a lokalizacja restauracji tuż przy plaży stanowi dodatkowy atut.

Opinie o basenie

Na terenie hotelu znajduje się basen ze słoną wodą, który jest popularnym miejscem relaksu wśród gości. Basen wyposażony jest w leżaki i parasole, a tuż obok działa bar z napojami i przekąskami. W określonych godzinach odbywają się animacje i dodatkowe atrakcje. Basen jest regularnie sprzątany, choć niektórzy goście zauważają, że poziom czystości bywa różny w zależności od dnia. Woda nie jest podgrzewana, co może mieć znaczenie dla osób wrażliwych na temperaturę. Brak aquaparku, ale obecność baru i animacji sprawia, że basen jest chętnie wybierany na odpoczynek po zwiedzaniu.

Opinie o plaży

Bezpośrednio przy Dom Pedro Madeira Ocean Beach znajduje się kamienista plaża, która zapewnia szybki dostęp do morza i piękne widoki na ocean. Goście często podkreślają wygodę takiego położenia. W okolicy można znaleźć wypożyczalnie sprzętu do sportów wodnych oraz bary i restauracje przy plaży. Plaża jest regularnie doceniana za swoje położenie i krajobrazy, choć niektórzy zwracają uwagę na konieczność ostrożności podczas wchodzenia do wody ze względu na kamienie.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny podróżujące z dziećmi mogą liczyć na wygodne rozwiązania w Dom Pedro Madeira Ocean Beach. Przestronne pokoje umożliwiają wstawienie łóżeczka lub dodatkowego łóżka na życzenie. W pobliżu hotelu znajduje się zadbany plac zabaw, który cieszy się uznaniem wśród gości z dziećmi. W opiniach często pojawia się wzmianka o przyjaznej atmosferze i dbałości o potrzeby rodzin. Restauracja jest otwarta na dostosowanie posiłków dla najmłodszych, a hotelowy basen stanowi dodatkową atrakcję dla dzieci i rodziców. Okolica sprzyja spacerom i aktywnościom na świeżym powietrzu, co wielu gości uznaje za duży plus.

Opinie o rozrywce i sport

W ciągu dnia i wieczorami na terenie obiektu organizowane są różnorodne animacje, które zbierają pozytywne opinie wśród gości. Wśród atrakcji wymieniane są gry, karaoke, aqua aerobik, zabawy przy basenie oraz muzyka na żywo. Do dyspozycji pozostaje basen, stół bilardowy, rzutki i ping-pong. Osoby aktywne mogą korzystać z kortu tenisowego i siłowni. Bliskość plaży zachęca do uprawiania sportów wodnych, takich jak surfing czy nurkowanie. Oferta rozrywkowa jest szeroka i pozwala na aktywne spędzanie czasu bez konieczności opuszczania hotelu.

Opinie o położeniu i okolicy

Machico na wschodnim wybrzeżu Madery przyciąga spokojem i piękną zatoką, a jednocześnie stanowi dogodny punkt do zwiedzania wyspy. Dom Pedro Madeira Ocean Beach znajduje się blisko kamienistej plaży, co doceniają miłośnicy kąpieli i sportów wodnych. W okolicy działa szkoła surfingu, a z portu można wybrać się na rejsy z obserwacją delfinów i wielorybów. W sąsiedztwie hotelu nie brakuje promenady, restauracji, barów i sklepów, co ułatwia codzienne funkcjonowanie. Dobre połączenia komunikacyjne i bliskość lotniska sprawiają, że łatwo dostać się do innych części wyspy, w tym do Funchal. Okolica oferuje także trasy spacerowe, punkty widokowe i plac zabaw, a Machico zachowuje autentyczny klimat dawnej stolicy Madery.

Ocena klientów
Holiday Check
4.9 / 6
Dobry
83% osób poleca
(18 opinii)
Hotel i otoczenie4.8
Pokoje4.9
Położenie i okolica5.1
Gastronomia4.8
infrastruktura4.5
Ogólne wrażenia5.2
Holiday Check

(270 opinii)

Thumb up Holiday Check
86%
4.7 /6

Hotel

4.7

Pokój

4.0

Serwis

5.3

Położenie

5.0

Gastronomia

4.8

Sport i rozrywka

4.4
Opinie użytkowników
Edit
listopad 2019
4.4 / 6
Zalety
Świetne położenie
Wady
Mało urozmaicone jedzenie
Hotel
Hotel o bardzo dobrym poziomie. Świetna lokalizacja zapewniała jeden z najpiękniejszych widoków jakie widzieliśmy. Miła obsługa.
Pokoje
Pokój był bardzo czysty i codziennie dokładnie sprzątany. Wygodne łóżko oraz zadbana i schludna łazienka.
Gastronomia
Jedzenie smakowało dobrze, ale nie było dużego urozmaicenia. Przy dłuższym pobycie może być już monotonnie.
Infrastruktura
Plaża w większości kamienista z podestami do opalania, oraz fragment piaszczysty. Basen niewielkimi, ale zawsze były wolne leżaki.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 1 tydzień

Dom Pedro Madeira Ocean Beach na mapie

Jaka jest pogoda w Machico?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
18
18
18
18
20
22
23
24
24
23
21
19
średnia temp. w nocy
16
15
15
16
17
19
21
21
21
21
19
17
śr. ilość dni słonecznych
27
24
26
26
29
29
31
31
29
26
24
26
śr. ilość dni deszczowych
4
4
5
4
2
1
0
0
1
5
6
5
średnie opady (mm)
55.81
56.56
56.78
46.1
22.71
23.2
3.49
5.6
21.73
59.81
65.64
78.94
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie