Dom Henrique

Porto, Porto (Portugalia)
Trwa weryfikacja ceny...

Dom Henrique zdaniem specjalistów Urlop.pl

Hotel Dom Henrique ma doskonałą lokalizację w centrum Porto, blisko głównych atrakcji i komunikacji miejskiej. Przestronne, czyste i dobrze wyposażone pokoje są wysoko oceniane pod względem wygody i estetyki. Na 17. piętrze znajduje się restauracja oraz bar z widokiem na miasto, które oferują niezapomniane doznania wizualne i kulinarne. Personel jest uprzejmy i pomocny, tworząc przyjemną atmosferę dla gości. Zachwycające widoki z tarasu na dachu stanowią jedną z największych atrakcji obiektu.

  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • wifi
  • siłownia
  • blisko lotniska

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Informacje Ogólne:
Witamy Dom Henrique w Porto. Miasto znajdujące się najbliżej hotelu to Porto (150 m). Dla Państwa komfortu hotel posiada lobby, klimatyzację i recepcję. W 18-piętrowym hotelu personel mówi po angielsku. Goście, którzy chcą być mobilni również na urlopie, mogą wypożyczyć samochód. W pobliżu hotelu znajdują się bary/restauracje, sklepy, dworzec kolejowy, linia metra i informacja turystyczna. Hotel posiada parking i garaż dla samochodów.
Udogodnienia:
Hotel oferuje kantor. Rodzinny hotel oferuje usługi opiekunki, aby zapewnić rodzicom i najmłodszym gościom przyjemny pobyt. Godziny pracy recepcji: 24h. Hotel posiada salę konferencyjną.
Sport i Rozrywka:
Najbliższe pole golfowe położone jest w odległości 25 km.
Dodatkowe Informacje:
Akceptujemy następujące formy płatności: karta Eurocard/MasterCard, JCB, American Express, Diners Club i karta Visa. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- anglojęzyczną opiekę telefoniczną przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- podatek turystyczny: od 2 euro za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem

BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna - organizowana w wysokim sezonie, zależna od ilości chętnych. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu- włączana jest w wysokim sezonie. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Dom Henrique
N 41º 9' 8.2132"
W 8º 36' 25.8483"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Portugalii.
Zobacz więcej informacji o Dom Henrique w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1870 opinii z różnych źródeł
4.9 / 6
Dobry
87% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
838 opinii
5.0
274 opinie
4.0
538 opinii
3.0
154 opinie
2.0
38 opinii
1.0
28 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Dom Henrique

Opinie o hotelu i otoczeniu

Nowoczesny, wysoki budynek Dom Henrique położony jest w centrum Porto, co umożliwia łatwy dostęp do najważniejszych atrakcji miasta, dzielnicy handlowej oraz stacji metra. Szczególną popularnością cieszy się panoramiczny bar i restauracja na 17. piętrze, oferujące jedne z najpiękniejszych widoków na Porto i możliwość podziwiania zachodów słońca. Wnętrza hotelu są zadbane i czyste, a przestrzenie wspólne regularnie chwalone za porządek i schludność. Komfortowe lobby oraz eleganckie, nowoczesne dekoracje tworzą przyjemną atmosferę, choć czasem pojawiają się sugestie dotyczące odświeżenia niektórych elementów wystroju lub oświetlenia. Dom Henrique stanowi doskonałą bazę wypadową do zwiedzania Porto, szczególnie dla osób ceniących miejskie krajobrazy i wygodę centralnej lokalizacji.

Opinie o pokoju

Przestronne pokoje w Dom Henrique zapewniają wysoki komfort wypoczynku dzięki wygodnym łóżkom oraz wysokiemu standardowi czystości. Nowoczesne lub odnowione wnętrza, elegancki wystrój i praktyczne wyposażenie tworzą przyjazną atmosferę, a wiele pokoi oferuje piękne widoki na miasto. Funkcjonalne łazienki są dobrze utrzymane, wyposażone w wysokiej jakości kosmetyki, duże lustra i wygodne prysznice. Goście mają do dyspozycji zestawy do parzenia kawy i herbaty, a dbałość o detale, takie jak świeża pościel i ręczniki, dodatkowo podnosi komfort pobytu. Sprawnie działająca klimatyzacja pozwala na utrzymanie odpowiedniej temperatury przez cały rok, co sprzyja relaksowi i udanemu wypoczynkowi.

Opinie o gastronomii

Bogata i różnorodna oferta śniadaniowa w formie bufetu cieszy się dużym uznaniem wśród gości, którzy doceniają świeżość oraz wysoką jakość serwowanych produktów. Restauracja i bar, usytuowane na najwyższych piętrach Dom Henrique, zapewniają nie tylko smaczne posiłki, ale również niezapomniane widoki na panoramę miasta, co sprawia, że każdy posiłek staje się wyjątkowym przeżyciem. W menu wyczuwalne są inspiracje lokalną kuchnią, a szeroki wybór napojów obejmuje różnorodne wina i koktajle. Przyjazna atmosfera w barze sprzyja relaksowi po dniu pełnym zwiedzania. Choć sporadycznie pojawiają się drobne uwagi dotyczące obsługi lub cen, zdecydowana większość opinii podkreśla wysoki poziom gastronomii. Zarówno śniadania, jak i kolacje w restauracji na dachu pozostają na długo w pamięci.

Opinie o położeniu i okolicy

Centralne położenie Dom Henrique sprawia, że hotel stanowi idealny punkt wyjścia do odkrywania największych atrakcji Porto. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się znane ulice handlowe, takie jak Santa Catarina, oraz kultowy Mercado do Bolhão, które pozwalają poczuć lokalny klimat i skorzystać z bogatej oferty zakupowej. Bliskość stacji metra Trindade umożliwia szybki dojazd do lotniska i innych dzielnic miasta, a spacer do historycznego centrum, nabrzeża rzeki Douro czy mostu Dom Luís I zajmuje zaledwie kilkanaście minut. W okolicy nie brakuje klimatycznych kawiarni, restauracji i supermarketów, co docenią zarówno miłośnicy lokalnej kuchni, jak i osoby ceniące wygodę. Dogodna lokalizacja zapewnia łatwy dostęp do komunikacji miejskiej i taxi.

Holiday Check

(54 opinii)

Thumb up Holiday Check
82%
4.8 /6

Hotel

4.8

Pokój

5.6

Serwis

5.5

Położenie

4.4

Gastronomia

4.5

Sport i rozrywka

4.4

Dom Henrique na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie