Sea Crest

Kiwengwa (Zanzibar)
Trwa weryfikacja ceny...

Sea Crest zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wielu gości docenia smaczne i różnorodne posiłki w Sea Crest, a porcje są obfite. Piękne widoki na ocean rozciągają się z tarasów i okien, często pojawiają się w pozytywnych opiniach. Uprzejma i zaangażowana obsługa tworzy przyjazną atmosferę podczas pobytu. Z drugiej strony, niektórzy zwracają uwagę na problemy z łazienkami, takie jak słabe ciśnienie wody, słona woda z kranu oraz nieprzyjemne zapachy. Powtarzają się również uwagi dotyczące stanu technicznego obiektu, obejmujące drobne awarie, przestarzałą instalację oraz kłopoty z klimatyzacją. Niedogodności te mogą obniżać komfort, jednak dla wielu gości mocne strony hotelu są ważniejsze.

  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta, rafa
  • Transfer z lotniska ok. 70 min.
  • Długość lotu 10h 00min.

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Dogodnie usytuowany budżetowy hotel; na terenie pięknego ogrodu przy piaszczystej plaży. Lokalny styl, niska zabudowa, przestronne pokoje, atrakcje sportowe i rekreacyjne, egzotyczne pejzaże. 

Położenie
Przy plaży (bezpłatne leżaki i parasole, ręczniki za depozytem, niedaleko brzegu są koralowce, przyda się specjalne obuwie), ok. pół kilometra od Kiwengwa, sklepików i barów, ok. 50 km od Stown Town, 55 km od lotniska. 

Wyposażenie
Lobby w regionalnym stylu, całodobowa recepcja z sejfami (odpłatnie), restauracja główna, restauracja włoska z pizzerią, bar między plażą i basenem, kącik grillowy, biblioteczka, bezpłatne Wi-Fi, sala konferencyjna, pralnia, sklepiki. 

Pokoje
Standard Room - sypialnia, łazienka z prysznicem, klimatyzacja, wentylator sufitowy, telefon, telewizor, łacza internetowe, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, mała lodówka, balkon lub taras (widok na ogród).

Deluxe - sypialnia, łazienka z prysznicem, klimatyzacja, wentylator sufitowy, telefon, telewizor, łacza internetowe, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, mała lodówka, balkon lub taras (widok na ogród).

Superior - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, łazienka z prysznicem, klimatyzacja, wentylator sufitowy, telefon, telewizor, łacza internetowe, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, mała lodówka, balkon lub taras (widok na ogród)
 

.

Wyżywienie
BB - śniadania

FB - śniadania, obiady, kolacje

Napoje płatne
Sport i rozrywka
Basen o owalnym kształcie.  Niedaleko hotelu znajduje się centrum nurkowe i kitesurfingu.
Dla dzieci
Wydzielona część w basenie, okazjonalnie lekkie animacje. 

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Ważne informacje
Przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i bezpieczeństwa dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/.

Przelot
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

.
Cena nie zawiera
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Linie lotnicze
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.

Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

//

Emirates Airlines (lot z 1 przesiadką w Dubaju)

Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,

- jeden lub dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)

Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.

Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/

//

flydubai (lot z 1 przesiadką w Dubaju)

Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - do 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm. 

(UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej)

- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.

Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek.Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.

Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Nawet jeśli leci dziecko z rodzicem.Jedyną gwarancją miejsc obok siebie jest zakup konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage

//

Qatar Airways (lot z 1 przesiadką w Doha)

Lecąc Qatar Airways każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,

- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.

Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.

Warunki przewozu linii Qatar Airways: https://www.qatarairways.com/pl-pl/legal/conditions-of-carriage.html

//

Lufhansa (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)

Lecąc Lufhansa każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,

- jeden bagaż rejestrowany - do 23 kg.

Warunki przewozu linii Lufhansa: https://www.lufthansa.com/pl/pl/warunki-przewozu

//

Condor (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)

Lecąc Condor każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,

- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.

Warunki przewozu linii Condor: https://www.condor.com/pl/pomoc-i-kontakt/owh.jsp

//

Turkish Airlines (lot z 1 przesiadką w Stambule)

Lecąc Turkish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,

- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.

Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.

Warunki przewozu linii Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-int/legal-notice/general-conditions-of-carriage/

//

Enter Air (lot bezpośredni z postajem na tankowanie w Hurghadzie)

Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - do 5 kg,

- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.

Przy rezerwacjach założonych z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika.

Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.

Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu
.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Wizy
Od obywateli RP wymagana jest wiza.

Można ją nabyć na lotniskach lub przez internet https://eservices.immigration.go.tz/visa.Wiza jest ważna 90 dni. Opłata wizowa wynosi 50 USD.

Na lotnisku: należy okazać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy (muszą być w nim dwie puste strony); bilet powrotny; wypełnić formularz wizowy; zostaną pobrane odciski palców oraz zrobione zdjęcie. 

Wiza jest ważna na całym terytorium państwa.Cudzoziemców obowiązuje jednak lokalna kontrola paszportowa (bez opłat) i celna przy wjeździe i przy opuszczaniu wysp Zanzibaru.

Wszyscy goście hotelowi muszą zapłacić tzw Infrastructure Tax w wysokości 5 USD za osobę za noc.Opłata ta jest pobierana bezpośrednio w hotelu na recepcji.
Uwaga od 01.10.2024 wszyscy odwiedzający Zanzibar (z wyłączeniem rezydentów) muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie podróżne Zanzibar Insurance Corporation (ZIC) na czas pobytu (do 92 dni).Ubezpieczenie to można wykupić wyłącznie od firmy ZIC.Inne międzynarodowe polisy ubezpieczenia podróżnego nie będą akceptowane.Więcej informacji można znaleźć na stronie Visit Zanzibar (https://visitzanzibar.go.tz/).

Brak zakupienia powyższej polisy może się wiązać z odmową wjazdu na teren Zanzibaru. 

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

 

.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

.

Szczepienia
Przy wjeździe na teren Zanzibaru nie są wymagane szczepienia. Jednak WHO zaleca szczepienia przeciwko żółtej febrze, durowi brzusznemu oraz WZW A. Sugerujemy profilaktykę antymalaryczną. Należy zaopatrzyć się w środki przeciw komarom. Szczepienie przeciwko żółtej febrze wymagane od osób przybywających bezpośrednio z regionów zagrożonych chorobą.

Cena nie zawiera
Opłaty za wizę (50 USD), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego.

Od 1.07.2023 wysokość podatku turystycznego wynosi:

* dla hoteli 4-5* - 5 usd za osobę za dzień

* dla hoteli 2-3* - 4 usd za osobę za dzień

* dla hoteli 1* i innych - 2 usd za osobę za dzień.
Dane teleadresowe
Hotel Sea Crest 3*, Kiwengwa, Zanzibar, Tanzania Tel. +255677944999 Email. [email protected]
Dane GPS hotelu Sea Crest
S 5º 58' 11.5776"
E 39º 22' 18.8827"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą na Zanzibar.
Zobacz więcej informacji o Sea Crest w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 140 opinii z różnych źródeł
4.0 / 6
Dobry
78% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
72 opinie
5.0
0 opinii
4.0
37 opinii
3.0
3 opinie
2.0
3 opinie
1.0
25 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Sea Crest

Opinie o hotelu i otoczeniu

Kameralny charakter Sea Crest, położonego tuż przy plaży w otoczeniu bujnej zieleni i zadbanego ogrodu, tworzy wyjątkowo relaksującą atmosferę. Z tarasów oraz restauracji rozpościerają się malownicze widoki na ocean, co dodatkowo uprzyjemnia pobyt. Spokojna lokalizacja sprzyja wypoczynkowi z dala od zgiełku, a codzienne sprzątanie zapewnia wysoki poziom czystości w częściach wspólnych. Niewielka, przytulna przestrzeń hotelowa sprzyja kameralnemu wypoczynkowi, choć niektóre opinie zwracają uwagę na stan techniczny wybranych elementów infrastruktury. Ogólne wrażenia z pobytu są jednak bardzo pozytywne, szczególnie dla osób ceniących malownicze otoczenie i spokojną atmosferę.

Opinie o pokoju

Pokoje w Sea Crest wyróżniają się codzienną dbałością o czystość, regularną wymianą pościeli i ręczników oraz przyjemnym wystrojem. Przestronne wnętrza i wygodne łóżka zapewniają komfortowy wypoczynek, a tarasy często stanowią dodatkową przestrzeń do relaksu z pięknym widokiem. Apartamenty wyposażone są w podstawowe udogodnienia, a łazienki oferują codzienne uzupełnianie kosmetyków. Pojawiają się jednak uwagi dotyczące słabego ciśnienia i słonej wody, a także incydentalnych zapachów. Klimatyzacja w niektórych pokojach nie zawsze działała sprawnie, co może mieć znaczenie w cieplejsze dni. Pomimo drobnych niedogodności, ogólne wrażenia z zakwaterowania są pozytywne, a standard pokoi odpowiada oczekiwaniom wobec tej kategorii obiektu.

Opinie o gastronomii

Oferta gastronomiczna w Sea Crest cieszy się uznaniem za świeżość i smak serwowanych potraw. Goście doceniają różnorodność posiłków, choć czasami pojawiają się uwagi dotyczące powtarzalności menu oraz wydłużonego czasu oczekiwania na dania. W restauracji można spróbować lokalnych specjałów, a posiłki są estetycznie podane i zazwyczaj obfite. Warto pamiętać, że napoje do kolacji nie są wliczone w cenę, a ilość wody butelkowanej jest ograniczona. Ogólnie kuchnia spełnia oczekiwania większości odwiedzających, zapewniając przyjemne doznania kulinarne.

Opinie o basenie

Na terenie obiektu znajduje się zadbany basen otoczony tropikalną zielenią i wygodnymi leżakami, który stanowi doskonałe miejsce na relaks w ciągu dnia. Odpowiednia wielkość basenu zapewnia komfort zarówno osobom chcącym popływać, jak i tym preferującym spokojny wypoczynek na brzegu. Z części pokoi oraz restauracji roztacza się atrakcyjny widok na basen, co dodatkowo podnosi walory pobytu. Choć sporadycznie pojawiają się uwagi dotyczące potrzeby częstszego czyszczenia i obecności owadów, większość gości pozytywnie ocenia ten element hotelu. Brak aquaparku, jednak basen doskonale sprawdza się jako miejsce relaksu w otoczeniu zieleni.

Opinie o plaży

Zaledwie kilka kroków dzieli Sea Crest od szerokiej, piaszczystej plaży, co zapewnia szybki i wygodny dostęp do wybrzeża. Goście chętnie korzystają z możliwości podziwiania malowniczych wschodów słońca oraz pięknych widoków na ocean, zarówno z plaży, jak i z hotelowego tarasu. Teren jest zadbany, czysty i sprzyja zarówno relaksowi, jak i aktywnemu wypoczynkowi. Dla miłośników sportów wodnych dostępne są różnorodne atrakcje, a na miejscu można korzystać z leżaków. Wejście na plażę prowadzi przez wygodne schody, choć sporadycznie pojawiają się uwagi dotyczące braku poręczy. Brak rafy i konieczności używania specjalnego obuwia dodatkowo podkreśla komfort korzystania z tej piaszczystej plaży.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie Sea Crest w Kiwengwa umożliwia pełne korzystanie z uroków wybrzeża Oceanu Indyjskiego. Tętniąca życiem, piaszczysta plaża zachęca do spacerów i wypoczynku nad wodą, a w okolicy znajdują się lokalne restauracje serwujące regionalne specjały w przystępnych cenach. Brak dużych sklepów czy aptek w bezpośrednim sąsiedztwie sprawia, że na większe zakupy należy udać się około 2 km od hotelu. Kiwengwa to spokojna miejscowość, idealna dla osób poszukujących relaksu i kontaktu z lokalnym klimatem Zanzibaru. Dogodne położenie pozwala łatwo organizować wycieczki po wyspie i korzystać z transportu, by odkrywać inne atrakcje regionu.

Sea Crest na mapie

Jaka jest pogoda w Kiwengwa?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
30
31
31
29
28
28
27
28
28
29
30
30
średnia temp. w nocy
26
26
26
25
25
24
23
23
24
24
25
26
śr. ilość dni słonecznych
25
24
18
9
18
27
29
28
28
25
20
19
śr. ilość dni deszczowych
6
4
13
21
13
3
2
3
2
6
10
12
średnie opady (mm)
69.24
45.88
165.09
352.54
189.77
37.96
21.84
26.61
24.95
66.59
134.1
116.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie