Canary Golden

Nungwi (Zanzibar)
Trwa weryfikacja ceny...

Canary Golden zdaniem specjalistów Urlop.pl

Goście często chwalą wyjątkową atmosferę i profesjonalizm personelu, które wyróżniają Canary Golden. Wiele osób docenia także wysoki poziom czystości – zarówno pokoje, jak i części wspólne są regularnie sprzątane, a cały obiekt wygląda na zadbany i schludny. W restauracji serwowane są świeże i różnorodne dania, które spotykają się z pozytywnym odbiorem. Położenie hotelu jest kolejnym atutem – znajduje się zaledwie kilka minut spacerem od szerokiej, piaszczystej plaży Nungwi, co zachęca do korzystania z uroków wybrzeża. Zdarzały się jednak uwagi dotyczące łazienek, gdzie niektórzy goście narzekali na ich stan techniczny i czystość, co wpływało na komfort pobytu. Ten obiekt wybierają osoby ceniące przyjazną obsługę, świetną lokalizację nad morzem oraz wysoki standard utrzymania czystości.

  • ok. 450m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 80 min.
  • Długość lotu 10h 00min.
  • wifi
  • siłownia
  • sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Przyjemny, nieduży hotel usytuowany niedaleko plaży. Elementy regionalne,  bujna przyroda, malownicze wybrzeże, kameralna atmosfera, basen. 

Położenie
Północno-zachodnie wybrzeże, kilka minut spacerem od plaży Nungwi, kilometr od Royal Beach, niespełna 70 km od lotniska.  

Wyposażenie
Całodobwa recepcja z sejfem, kantor wymiany walut, pralnia, sklepik z pamiątkami, parking, panoramiczna restauracja, room service, bezpłatne łącza Wi-Fi.

Pokoje
Standard - pokój standardowy w ogrodzie; sypialnia, łazienka (wanna/prysznic, suszarka), klimatyzacja,  mała lodówka, sejf, telewizor, czajnik, łącza Wi-Fi, patio lub balkon.

Pool View - pokój z widokiem na basen.

Zakwaterowanie od godziny 15:00, wykwaterowanie do godziny 12:00.
Wyżywienie
BB - śniadania

HB - śniadania i kolacje, napoje do kolacji płatne

Sport i rozrywka
Basen z tarasem słonecznym, siatkówka, koszykówka, bilard, piłkarzyki, masaże, wypożyczalnia rowerów, okazjonalnie program rozrywkowy. 

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Ważne informacje
Przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i bezpieczeństwa dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/.

Przelot
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

.
Cena nie zawiera
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Linie lotnicze
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.

Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

//

Emirates Airlines (lot z 1 przesiadką w Dubaju)

Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,

- jeden lub dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)

Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.

Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/

//

flydubai (lot z 1 przesiadką w Dubaju)

Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - do 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm. 

(UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej)

- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.

Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek.Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.

Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Nawet jeśli leci dziecko z rodzicem.Jedyną gwarancją miejsc obok siebie jest zakup konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage

//

Qatar Airways (lot z 1 przesiadką w Doha)

Lecąc Qatar Airways każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,

- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.

Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.

Warunki przewozu linii Qatar Airways: https://www.qatarairways.com/pl-pl/legal/conditions-of-carriage.html

//

Lufhansa (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)

Lecąc Lufhansa każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,

- jeden bagaż rejestrowany - do 23 kg.

Warunki przewozu linii Lufhansa: https://www.lufthansa.com/pl/pl/warunki-przewozu

//

Condor (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)

Lecąc Condor każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,

- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.

Warunki przewozu linii Condor: https://www.condor.com/pl/pomoc-i-kontakt/owh.jsp

//

Turkish Airlines (lot z 1 przesiadką w Stambule)

Lecąc Turkish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,

- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.

Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.

Warunki przewozu linii Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-int/legal-notice/general-conditions-of-carriage/

//

Enter Air (lot bezpośredni z postajem na tankowanie w Hurghadzie)

Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - do 5 kg,

- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.

Przy rezerwacjach założonych z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika.

Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.

Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu
.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Wizy
Od obywateli RP wymagana jest wiza.

Można ją nabyć na lotniskach lub przez internet https://eservices.immigration.go.tz/visa.Wiza jest ważna 90 dni. Opłata wizowa wynosi 50 USD.

Na lotnisku: należy okazać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy (muszą być w nim dwie puste strony); bilet powrotny; wypełnić formularz wizowy; zostaną pobrane odciski palców oraz zrobione zdjęcie. 

Wiza jest ważna na całym terytorium państwa.Cudzoziemców obowiązuje jednak lokalna kontrola paszportowa (bez opłat) i celna przy wjeździe i przy opuszczaniu wysp Zanzibaru.

Wszyscy goście hotelowi muszą zapłacić tzw Infrastructure Tax w wysokości 5 USD za osobę za noc.Opłata ta jest pobierana bezpośrednio w hotelu na recepcji.
Uwaga od 01.10.2024 wszyscy odwiedzający Zanzibar (z wyłączeniem rezydentów) muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie podróżne Zanzibar Insurance Corporation (ZIC) na czas pobytu (do 92 dni).Ubezpieczenie to można wykupić wyłącznie od firmy ZIC.Inne międzynarodowe polisy ubezpieczenia podróżnego nie będą akceptowane.Więcej informacji można znaleźć na stronie Visit Zanzibar (https://visitzanzibar.go.tz/).

Brak zakupienia powyższej polisy może się wiązać z odmową wjazdu na teren Zanzibaru. 

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

 

.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

.

Szczepienia
Przy wjeździe na teren Zanzibaru nie są wymagane szczepienia. Jednak WHO zaleca szczepienia przeciwko żółtej febrze, durowi brzusznemu oraz WZW A. Sugerujemy profilaktykę antymalaryczną. Należy zaopatrzyć się w środki przeciw komarom. Szczepienie przeciwko żółtej febrze wymagane od osób przybywających bezpośrednio z regionów zagrożonych chorobą.

Cena nie zawiera
Opłaty za wizę (50 USD), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego.

Od 1.07.2023 wysokość podatku turystycznego wynosi:

* dla hoteli 4-5* - 5 usd za osobę za dzień

* dla hoteli 2-3* - 4 usd za osobę za dzień

* dla hoteli 1* i innych - 2 usd za osobę za dzień.
Dane GPS hotelu Canary Golden
S 5º 43' 48.3895"
E 39º 17' 33.419"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą na Zanzibar.
Zobacz więcej informacji o Canary Golden w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 767 opinii z różnych źródeł
5.0 / 6
Bardzo dobry
80% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
572 opinie
5.0
0 opinii
4.0
45 opinii
3.0
16 opinii
2.0
14 opinii
1.0
120 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Canary Golden

Opinie o hotelu i otoczeniu

Canary Golden znajduje się w atrakcyjnej części Nungwi, niedaleko plaży i w otoczeniu licznych restauracji oraz sklepów. Zadbany, zielony teren z dużym, czystym basenem i przestronnymi strefami wspólnymi tworzy przyjemne warunki do wypoczynku. Goście często wspominają o ładnych widokach, zwłaszcza podczas zachodów słońca, oraz o wysokim poziomie czystości w częściach wspólnych. Atmosfera jest spokojna, choć czasem pojawiają się uwagi o hałasie z otoczenia lub pobliskiego boiska sportowego. Stan techniczny głównych przestrzeni oceniany jest jako dobry, ale niektórzy zwracają uwagę na starsze elementy wyposażenia w niektórych częściach hotelu.

Opinie o pokoju

Pokoje w Canary Golden są przestronne i często chwalone za czystość oraz wygodne łóżka. Codzienne sprzątanie i przyjemny wystrój w nowszej części obiektu to kolejne atuty. Zdarzają się jednak uwagi dotyczące starszego standardu pokoi i łazienek – niektórzy wspominają o przestarzałym wyposażeniu, problemach z prysznicami, przeciekach czy nieprzyjemnych zapachach. Bywa też, że dostępność świeżych ręczników i czystość łazienek pozostawiają trochę do życzenia. Klimatyzacja działa, choć jej wydajność oceniana jest jako przeciętna. Komfort pobytu wyraźnie wzrasta w odnowionych pokojach, które zbierają lepsze opinie.

Opinie o gastronomii

Oferta gastronomiczna w Canary Golden jest różnorodna i świeża, co często pojawia się w opiniach gości. Śniadania są chwalone za smak i wybór, a restauracja zapewnia szeroki wachlarz potraw – zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych. Porcje uchodzą za obfite, a przez cały dzień i wieczorem można korzystać z baru, choć w niektórych miejscach dostępne są tylko napoje bezalkoholowe. Zdarzają się jednak głosy, że niektóre posiłki bywają powtarzalne, zwłaszcza śniadania. Mimo tych uwag, większość osób pozytywnie ocenia jakość jedzenia i obsługę.

Opinie o basenie

Na terenie Canary Golden znajdują się dwa baseny – jeden bardzo duży, czysty i zadbany, często otoczony przez pokoje, co sprzyja wypoczynkowi. Goście doceniają regularną dbałość o czystość wody i otoczenia. Jest też mniejszy basen, który zapewnia spokojniejsze miejsce do relaksu. Baseny spełniają oczekiwania zarówno rodzin, jak i osób preferujących aktywny wypoczynek. W niektórych opiniach pojawia się wzmianka o intensywnym zapachu chloru, jednak większość gości pozytywnie ocenia komfort korzystania z basenów.

Opinie o plaży

Plaża piaszczysta znajduje się bardzo blisko hotelu – wystarczy kilka minut spaceru, by znaleźć się na pięknej plaży Nungwi z białym piaskiem i przejrzystą wodą. Goście często podkreślają łatwy dostęp do morza oraz możliwość korzystania z licznych restauracji i atrakcji w okolicy. Miejsce sprzyja zarówno spokojnemu wypoczynkowi, jak i aktywnościom wodnym. W opiniach nie pojawiają się poważniejsze zastrzeżenia dotyczące plaży czy jej dostępności.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Dzieci mają tu do dyspozycji duże, zadbane baseny oraz bezpieczne warunki na terenie całego obiektu. Wielu rodziców zwraca uwagę na obecność placów zabaw i dodatkowych stref rekreacyjnych, także w sąsiednim budynku hotelowym. Miejsce uchodzi za przyjazne dla najmłodszych, a atrakcje przygotowane są zarówno dla młodszych, jak i starszych dzieci. Warto jednak pamiętać, że dla dzieci poniżej 12 lat nie przewidziano dostawek ani oddzielnych łóżek, więc maluchy śpią z rodzicami lub na podłodze. Animacje i zabawy cieszą się dużym zainteresowaniem, a rodziny często wracają tu na kolejne pobyty, doceniając wygodę i atmosferę sprzyjającą wypoczynkowi z dziećmi.

Opinie o rozrywce i sport

Na miejscu nie brakuje rozrywki – codziennie organizowane są różnorodne zajęcia i wieczorne pokazy. Wśród propozycji pojawiają się gry zespołowe, aqua gym, imprezy tematyczne czy wieczory z muzyką i występami artystycznymi. Do dyspozycji gości jest duży basen, boisko do siatkówki, stół bilardowy, tenis stołowy oraz sala fitness. Część osób zwraca uwagę, że siłownia mogłaby być lepiej wyposażona i klimatyzowana. Wspólne animacje sprzyjają nawiązywaniu nowych znajomości, a atmosfera zachęca zarówno do relaksu, jak i aktywnego spędzania czasu.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym centrum Nungwi sprawia, że wszystko jest na wyciągnięcie ręki – od pięknej plaży, przez lokalne restauracje i bary, po sklepy z pamiątkami. Bliskość głównej ulicy ułatwia korzystanie z taksówek i organizowanie wycieczek, na przykład rejsów na Nakupenda, Prison Island czy safari w Mikumi National Park. Wieczorami okolica tętni życiem, a spotkania z lokalnymi mieszkańcami, w tym Masajami i beach boysami, pozwalają poczuć autentyczny klimat wyspy. To miejsce polecane zarówno dla osób szukających relaksu na plaży, jak i tych, którzy chcą aktywnie zwiedzać region.

Holiday Check

(2 opinii)

Thumb up Holiday Check
74%
4.7 /6

Hotel

4.7

Pokój

4.7

Serwis

4.7

Położenie

4.7

Gastronomia

6.0

Sport i rozrywka

6.0

Canary Golden na mapie

Jaka jest pogoda w Nungwi?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
30
31
31
29
28
28
27
28
28
29
30
30
średnia temp. w nocy
26
26
26
25
25
24
23
23
24
24
25
26
śr. ilość dni słonecznych
25
24
18
9
18
27
29
28
28
25
20
19
śr. ilość dni deszczowych
6
4
13
21
13
3
2
3
2
6
10
12
średnie opady (mm)
69.24
45.88
165.09
352.54
189.77
37.96
21.84
26.61
24.53
66.59
134.1
116.95
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie