Sol Palmanova

Palma Nova, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Sol Palmanova zdaniem specjalistów Urlop.pl

Położony tuż przy piaszczystej plaży Sol Palmanova jest chętnie wybierany przez gości ceniących łatwy dostęp do morza i lokalnych atrakcji. Animacje prowadzone przez zaangażowany i przyjazny zespół animatorów spotykają się z pozytywnymi opiniami, szczególnie wśród rodzin z dziećmi i osób preferujących aktywny wypoczynek. Niestety, stan techniczny obiektu budzi często zastrzeżenia – problemy zgłaszane są między innymi z windami, klimatyzacją oraz ogólnym zużyciem wyposażenia. Pokoje są małe, słabo utrzymane, z niewygodnymi łóżkami i ograniczoną liczbą gniazdek, a czystość nie zawsze spełnia oczekiwania. Łazienki bywają niefunkcjonalne, wyposażone w przestarzałe prysznice i sprawiające trudności w utrzymaniu higieny. Mimo tych niedogodności Sol Palmanova bywa polecany osobom mniej wymagającym lub tym, którzy planują spędzać czas głównie poza hotelem, zwiedzając okolicę.

  • ok. 150m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 30 min.
  • Długość lotu 3h 00min.
  • basen
  • siłownia
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel Sol Palmanova znajduje się około 120 m od piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Miasto Calvi jest oddalone o około 9 km (Santa Ponsa około 9 km, Palma De Mallorca około 17 m). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 200 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 500 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 1 km. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Katmandu Park (ok. 850 m), Marineland (ok. 3 km) oraz Castell de Bellver (ok. 12 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 200 m) i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 24 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 9-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 653 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby bar, windę, klimatyzację, sejf (odpłatny), parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Usługa prania i prasowania jest dostępna odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 4 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci i jedna zjeżdżalnia wodna. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.Wyżywienie:Śniadanie w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Woda, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata, piwo, wino, lokalne alkohole oraz przekąski w określonych godzinach.Sport/czas wolny:Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 8 km. Opieka nad dziećmi: program animacji, mini klub (dla dzieci w wieku od 5 - 12 lat) i baby-sitting (za dodatkową opłatą).Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: American Express, Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Sol Palmanova
N 39º 30' 57.1284"
E 2º 32' 7.98"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Sol Palmanova w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1993 opinie z różnych źródeł
2.9 / 6
Słaby
42% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
483 opinie
5.0
85 opinii
4.0
330 opinii
3.0
233 opinie
2.0
129 opinii
1.0
733 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Basen
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Czystość i porządek

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Sol Palmanova

Opinie o hotelu i otoczeniu

Sol Palmanova to rozległy kompleks hotelowy położony kilka minut spacerem od pięknych, piaszczystych plaż Palmanova. Otoczenie sprzyja zarówno rodzinnemu wypoczynkowi, jak i aktywnemu spędzaniu czasu – w pobliżu znajdują się liczne sklepy, restauracje, bary oraz atrakcje dla dzieci, takie jak place zabaw i parki rozrywki. Goście chwalą zadbane części wspólne, czystość w lobby i restauracjach oraz regularnie sprzątane tereny zewnętrzne, choć pojawiają się pojedyncze uwagi dotyczące codziennego utrzymania porządku. Hotel prezentuje się nowocześnie, a przestronne tarasy i zielone otoczenie pozwalają odpocząć wśród palm i kwiatów. Z wielu miejsc rozpościerają się atrakcyjne widoki na morze lub okolicę, co dodatkowo uprzyjemnia pobyt. Lokalizacja umożliwia łatwy dostęp do transportu publicznego oraz szybkie wypady do centrum Palmy czy pobliskiego Magaluf, czyniąc to miejsce atrakcyjną bazą wypadową blisko najważniejszych atrakcji regionu.

Opinie o pokoju

Pokoje w Sol Palmanova utrzymywane są w codziennej czystości, choć ich powierzchnia jest niewielka, co może być odczuwalne zwłaszcza przy pobycie w większym gronie lub z dziećmi. Wnętrza są prosto urządzone i wyposażone w podstawowe udogodnienia, jednak niektórzy goście zwracają uwagę na ograniczoną ilość miejsca do przechowywania oraz twarde materace. W łazienkach mogą pojawić się oznaki zużycia, a niektóre rozwiązania, takie jak wąskie wanny ze stałym parawanem, bywają niewygodne dla rodzin z małymi dziećmi czy osób starszych. System klimatyzacji i wentylacja nie zawsze spełniają oczekiwania, co jest istotne w cieplejszych miesiącach. Mimo codziennej wymiany ręczników i regularnego sprzątania, pojawiają się uwagi dotyczące szczegółowej czystości czy obecności insektów. Dodatkowym atutem są funkcjonalne udogodnienia, takie jak lodówka czy czajnik, choć nie zawsze są one kompletne lub wygodne w użyciu.

Opinie o gastronomii

Oferta kulinarna w Sol Palmanova zapewnia szeroki wybór dań podczas głównych posiłków oraz przekąsek, co pozwala zaspokoić różnorodne gusta, w tym dzieci i osoby preferujące klasyczne opcje. Goście doceniają świeżość produktów, obecność stacji grillowych oraz dostępność potraw dla osób z alergiami pokarmowymi, w tym menu bezglutenowe. Pojawiają się jednak uwagi dotyczące powtarzalności posiłków, ograniczonej różnorodności oraz braku wyrazistych smaków w niektórych daniach. Wybór napojów obejmuje zarówno alkohole, jak i napoje bezalkoholowe, choć niektórzy goście zwracają uwagę na ich jakość oraz system serwowania w plastikowych kubkach na żetony. Mimo tych zastrzeżeń, osoby poszukujące prostych rozwiązań typu all inclusive oraz rodzinnych posiłków znajdą tu wygodne opcje i łatwy dostęp do jedzenia przez cały dzień.

Opinie o basenie

Na terenie kompleksu znajduje się kilka basenów, w tym wydzielona strefa dla dzieci z brodzikiem i niewielkimi zjeżdżalniami, co zapewnia najmłodszym doskonałą zabawę. Baseny są regularnie sprzątane, a obecność ratowników zwiększa poczucie bezpieczeństwa podczas wypoczynku. W sezonie wysokim i przy pełnym obłożeniu może być tłoczno, a dostępność leżaków bywa ograniczona, ponieważ wielu gości rezerwuje je wcześnie rano. Główne baseny, choć czyste, są stosunkowo niewielkie w stosunku do liczby gości, a przestrzeń wokół nich jest intensywnie zagospodarowana leżakami, co może wpływać na komfort wypoczynku. W ciągu dnia przy basenach organizowane są liczne animacje i aktywności, które cieszą się dużą popularnością wśród rodzin. Dziecięca strefa wodna z atrakcjami stanowi istotny atut dla rodzin, mimo braku podgrzewanych basenów czy pełnowymiarowego aquaparku.

Opinie o plaży

Jednym z największych atutów Sol Palmanova jest bliskość szerokiej, piaszczystej plaży, oddalonej zaledwie o 2-5 minut spacerem przez bezpieczną, płaską okolicę. Goście doceniają wygodny dostęp do morza zarówno przez główne wejście, jak i praktyczną bramkę od strony basenów, która skraca drogę na plażę. Sama plaża jest bardzo zadbana, szeroka i oferuje łagodne zejście do wody, co czyni ją idealnym miejscem zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i osób szukających relaksu. W pobliżu znajdują się liczne bary i restauracje, umożliwiające spędzenie całego dnia nad morzem bez konieczności wracania do hotelu. Piaszczyste podłoże gwarantuje komfortowy wypoczynek, a brak potrzeby korzystania z pomostów czy specjalnego obuwia dodatkowo podnosi wygodę. W okolicy dostępne są także atrakcje wodne oraz możliwość wypożyczenia sprzętu sportowego, co pozwala urozmaicić czas spędzony na plaży.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi znajdą w Sol Palmanova szeroki wybór atrakcji i udogodnień zaprojektowanych z myślą o najmłodszych. Codzienne animacje, bogaty program zajęć, mini klub oraz wieczorne mini disco zapewniają dzieciom rozrywkę przez cały dzień, a rodzicom chwilę wytchnienia. Na terenie obiektu dostępnych jest kilka basenów, w tym brodzik i strefa wodnych zabaw, które cieszą się szczególnym uznaniem wśród rodzin podróżujących z małymi dziećmi. Dodatkowo, plac zabaw na terenie hotelu i w jego pobliżu oraz możliwość korzystania z opieki w klubie dziecięcym już od 8 miesiąca życia sprawiają, że pobyt jest komfortowy dla całej rodziny. W ofercie znajdują się także liczne rodzinne aktywności i wieczorne pokazy, które przyciągają zarówno młodszych, jak i starszych gości. Pomimo kilku uwag dotyczących powtarzalności oferty gastronomicznej czy wielkości pokoi, zdecydowana większość opinii podkreśla, że dzieci nie będą się tu nudzić, a atmosfera sprzyja rodzinnemu wypoczynkowi.

Opinie o rozrywce i sport

Bogaty program animacyjny obejmuje zajęcia dla dzieci i dorosłych, takie jak poranne ćwiczenia, gry i zabawy przy basenie, turnieje, konkursy, fitness w wodzie, dartsy czy jogę. Wieczorami organizowane są różnorodne atrakcje, w tym muzyka na żywo, pokazy taneczne, występy magików, karaoke oraz mini disco dla najmłodszych. Na terenie Sol Palmanova znajdują się baseny rekreacyjne, brodzik ze zjeżdżalniami dla dzieci oraz możliwość udziału w zajęciach sportowych i zabawach wodnych. Atmosfera sprzyja integracji i aktywnemu wypoczynkowi, choć w szczycie sezonu przestrzenie wokół basenów mogą być zatłoczone. To doskonałe miejsce dla rodzin z dziećmi, które chcą spędzić wakacje pełne zabawy i animacji w świetnej lokalizacji blisko plaży.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym sercu Palmanovy zapewnia szybki dostęp do szerokiej, piaszczystej plaży oraz nadmorskiej promenady z licznymi barami, kawiarniami i restauracjami. W okolicy nie brakuje sklepów, butików, marketów i punktów usługowych, co ułatwia codzienne zakupy i zdobywanie pamiątek. Bliskość atrakcji rodzinnych, takich jak park rozrywki Katmandu, minigolf Fantasia czy Western Waterpark, sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Możliwość aktywnego wypoczynku, wynajmu rowerów, sportów wodnych oraz wycieczek po okolicy jest na wyciągnięcie ręki. Lokalizacja pozwala także na szybki wypad do tętniącego życiem Magaluf, gdzie czeka bogata oferta nocnych rozrywek. Palmanova to miejsce przyjazne zarówno rodzinom, jak i osobom szukającym relaksu nad morzem, a dogodna komunikacja ułatwia odkrywanie uroków Majorki.

Ocena klientów
Holiday Check
1.0 / 6
Mierny
0% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie1.0
Pokoje1.0
Położenie i okolica1.0
Gastronomia1.0
infrastruktura1.0
Ogólne wrażenia1.0
Holiday Check

(24 opinii)

Thumb up Holiday Check
56%
4.2 /6

Hotel

4.2

Pokój

3.8

Serwis

3.4

Położenie

5.4

Gastronomia

3.3

Sport i rozrywka

4.0
Opinie użytkowników
Paweł
maj 2024
1.0 / 6
Zalety
Blisko plaża,
Baseny.
Wady
Recepcjoniści kompetentni nie znają języków poza hiszpańskim i miernie angielski.
Dopiero po wybuchu epidemii obsługa wzięła się za porządki. Przy wejściu do stołówki stoi pracownik i nie wpuszcza bez zdezynfekowana rąk. W krajach Afryki jest bezpieczniej i czyściej.
Uzasadnienie
Ogólnie strach tam jechać! Jeżeli chcesz spędzić wakacje w łóżku z zatruciem pokarmowym jedź do tego hotelu. Cała grupa polska i inne dostali silnego zatrucia pokarmowego. Żona omal nie skończyła w szpitalu!
Komu odradzasz i dlaczego?
Stan sanitarny hotelu i wyżywienia dno!!!!!

Sol Palmanova na mapie

Jaka jest pogoda w Palma Nova?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
18
22
26
29
30
27
23
19
16
średnia temp. w nocy
10
10
11
13
16
20
23
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.19
33.06
38.66
38.68
27.25
18.29
4.59
17.76
49.88
57.35
56.34
34.22
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie