Zel Mallorca

Palma Nova, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Trwa weryfikacja ceny...

Zel Mallorca zdaniem specjalistów Urlop.pl

Wielu gości chwali komfortowe, przestronne i stylowo urządzone pokoje w Zel Mallorca, często z imponującymi widokami na morze. Nowoczesny wystrój i przemyślane zagospodarowanie przestrzeni nadają miejscu śródziemnomorski klimat. Śniadania są obfite, a oferta restauracyjna urozmaicona i wysokiej jakości, co doceniają liczni odwiedzający. Zachwycające panoramy dostępne z różnych punktów hotelu dodają pobytowi wyjątkowego charakteru. Część osób zwracała uwagę na rozwiązania w łazienkach – brak prywatności i drobne niedogodności techniczne budziły pewne zastrzeżenia. Lokalizacja tuż przy plaży i wysoki standard obsługi sprawiają, że pobyt w Zel Mallorca jest wygodny i zapada w pamięć.

  • Hotel w TOP10 w Palma Nova
  • bezpośrednio przy plaży
  • plaża piaszczysta
  • Długość lotu 3h 00min.
  • wifi
  • basen
  • siłownia

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel Zel Mallorca (ex INNSiDE Cala Blanca) jest oddalony o ok. 9 km od Santa Ponsa (Andratx około 16 km, Palma De Mallorca ca. 17 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się ok. 50 m od hotelu. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Obiekt oddalony jest od turystycznego centrum o zaledwie kilka kroków. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 50 m. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 50 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Western Water Park (ok. 3 km), Catedral (ok. 15 km) oraz Reserva Galatzo (ok. 27 km). Postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 24 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 4-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2024 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 165 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje bezbarierowe wejścia. Obsługa pokojowa oraz usługa prania są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 11:00) w formie szwedzkiego stołu.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia. W odległości ok. 10 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Oferty wellness: masaże za opłatą.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, włosku, rosyjsku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, Diners Club, Eurocard/MasterCard oraz American Express.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko dla pobytów w terminie 01.04-31.10 (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- miejsc obok siebie
- bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
- transferu lotnisko-hotel-lotnisko (dla pobytów w terminie 01.11-31.03) - transfer prywatny na zapytanie - kontakt z biurem.
- podatek turystyczny: płatny na miejscu w hotelu
- obsługi przedstawiciela: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 1-2 dni przed wylotem
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg 55 x 40 x 20  lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić do 5 dni przed wylotem.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne/pokoje z dostawką o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W przypadku wykwaterowania we wczesnych godzinach rannych należy zapytać dzień wcześniej w recepcji o możliwoć pobrania tak zwanego "lunch box`u".
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.

Dane GPS hotelu Zel Mallorca
N 39º 31' 5.7"
E 2º 32' 9.5568"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Zel Mallorca w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 648 opinii z różnych źródeł
5.1 / 6
Bardzo dobry
82% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
419 opinii
5.0
67 opinii
4.0
50 opinii
3.0
41 opinii
2.0
33 opinie
1.0
38 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Zel Mallorca

Opinie o hotelu i otoczeniu

Zel Mallorca przyciąga nowoczesnym, śródziemnomorskim stylem i wyrazistą atmosferą, która od razu wprowadza w wakacyjny nastrój. Położenie tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży Palmanova zapewnia bezpośredni dostęp do morza oraz piękne widoki na zatokę, które można podziwiać z wielu miejsc w hotelu i z przestronnych balkonów. Wnętrza wyróżniają się estetycznym wykończeniem, dbałością o detale i dużą ilością naturalnego światła, a cały teren jest zadbany i utrzymany w czystości. Goście często zwracają uwagę na dobrze zorganizowane części wspólne, takie jak nowoczesne lobby, stylowe strefy relaksu, zielone otoczenie oraz komfortowe przestrzenie do wypoczynku na świeżym powietrzu. Lokalizacja hotelu pozwala łatwo korzystać z licznych restauracji, kawiarni i sklepów, a jednocześnie cieszyć się spokojnymi spacerami wzdłuż promenady. To miejsce, które łączy ciekawy design z doskonałym położeniem, oferując dobre warunki zarówno dla par, jak i rodzin.

Opinie o pokoju

Pokoje w Zel Mallorca wyróżniają się nowoczesnym wystrojem, przestronnością i wysokim standardem czystości, co często pojawia się w opiniach gości. Komfortowe łóżka, przyjemna pościel i dobre wyposażenie – od klimatyzacji po funkcjonalne balkony z widokiem na morze – to kolejne atuty. Dekoracje i detale tworzą przytulny, śródziemnomorski klimat, który sprzyja wypoczynkowi. Niektórzy zwracają uwagę na pewne niedogodności w łazienkach, takie jak brak prywatności, trudności z utrzymaniem temperatury wody pod prysznicem czy powierzchowne sprzątanie. Mimo tych uwag, pokoje są regularnie sprzątane, a świeżość i porządek są doceniane przez większość gości. Wybierając pokój z widokiem na morze, można liczyć na naprawdę ładne widoki i dodatkowy komfort.

Opinie o gastronomii

Wielu odwiedzających chwali różnorodność i jakość śniadań, które można zjeść w eleganckiej przestrzeni z widokiem na morze. Opinie często podkreślają wysoki poziom potraw zarówno podczas śniadań, jak i w restauracji czy barze, gdzie menu jest urozmaicone, a napoje starannie przygotowane. Restauracja Beso Beach z nowoczesną kuchnią śródziemnomorską oraz widokiem na plażę bywa wymieniana jako duży atut. Goście doceniają także ofertę koktajli i drinków, choć niektórzy zwracają uwagę na wyższe ceny. Przyjazna atmosfera podczas posiłków i możliwość korzystania z baru przy basenie to kolejne plusy, które pojawiają się w opiniach.

Opinie o basenie

Strefa basenowa daje możliwość wyboru między dwoma odkrytymi basenami, z których jeden przeznaczony jest wyłącznie dla dorosłych. Dzięki temu można zdecydować się na spokojniejszy relaks lub zabawę w większym basenie. Całość została stylowo zaaranżowana – wygodne leżaki, bar z napojami i przekąskami oraz muzyka na żywo lub DJ tworzą wakacyjny klimat. Dodatkowo dostępne są jacuzzi, sauna, łaźnia parowa i szeroka oferta zabiegów wellness, co sprzyja pełnemu odprężeniu. W okolicy basenów odbywają się także zajęcia jogi i fitness, które cieszą się popularnością. W sezonie leżaki bywają szybko zajmowane, ale większość gości docenia atmosferę i wysoki standard czystości tej części hotelu.

Opinie o plaży

Jednym z największych plusów tego miejsca jest położenie tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży. Do morza prowadzi tylko promenada, co sprawia, że dostęp do wody jest bardzo wygodny. Plaża jest zadbana, oferuje dużo przestrzeni do wypoczynku i piękne widoki. W okolicy nie brakuje barów i restauracji, a przy samej plaży działa beach club z muzyką na żywo i koktajlami. Można wypożyczyć leżaki, a promenada zachęca do spacerów wzdłuż wybrzeża. To miejsce szczególnie polecane osobom, które cenią sobie bezpośredni kontakt z morzem i relaks na piaszczystym brzegu.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Rodziny z dziećmi mogą liczyć w Zel Mallorca na przyjazne warunki, choć nie jest to typowy hotel nastawiony wyłącznie na najmłodszych. Wnętrza zaprojektowano z myślą o komforcie, a w pokojach dostępne są wygodne łóżeczka dla maluchów. Wielu gości docenia ciepłą atmosferę i ogólną troskę o potrzeby rodzin, co sprawia, że dzieci czują się tu mile widziane. Warto jednak pamiętać, że nie ma tu osobnych placów zabaw czy wydzielonych basenów dla dzieci, więc najmłodsi korzystają ze wspólnych przestrzeni. Mimo to, rodziny często podkreślają poczucie bezpieczeństwa i wygodę podczas pobytu.

Opinie o rozrywce i sport

Na terenie obiektu nie brakuje propozycji dla osób lubiących aktywnie spędzać czas. Dostępna jest nowoczesna siłownia, zajęcia fitness, takie jak pilates czy joga, a także strefa spa z sauną, jacuzzi i łaźnią parową. W ciągu dnia organizowane są animacje, a w częściach wspólnych często pojawia się DJ z muzyką na żywo, co tworzy luźną, wakacyjną atmosferę. Goście mają do dyspozycji zadbane baseny, które sprzyjają zarówno relaksowi, jak i rekreacji. Szeroki wybór bezpłatnych aktywności sprawia, że pobyt upływa w dynamicznym tempie.

Opinie o położeniu i okolicy

Położenie w samym centrum tętniącej życiem Palmanovy sprawia, że wszystko jest tu na wyciągnięcie ręki. W okolicy nie brakuje restauracji, barów i kawiarni, które pozwalają spróbować lokalnej kuchni i spędzić wieczór w miłej atmosferze. Sklepy oraz punkty usługowe zapewniają wygodę podczas codziennych zakupów, a bliskość przystanków autobusowych i łatwy dostęp do taksówek ułatwiają zwiedzanie wyspy, w tym szybki dojazd do Palmy. W pobliżu znajduje się także marina Puerto Portals, popularna na wieczorne spacery i podziwianie jachtów. Palmanova łączy urok śródziemnomorskiego kurortu z energią lokalnego życia, oferując zarówno relaks na plaży, jak i sporo atrakcji poza hotelem.

Holiday Check

(62 opinii)

Thumb up Holiday Check
89%
5.3 /6

Hotel

5.3

Pokój

5.8

Serwis

5.6

Położenie

5.7

Gastronomia

5.5

Sport i rozrywka

5.4

Zel Mallorca na mapie

Jaka jest pogoda w Palma Nova?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
15
16
18
22
26
29
30
27
23
19
16
średnia temp. w nocy
10
10
11
13
16
20
23
24
22
19
15
12
śr. ilość dni słonecznych
27
24
27
25
27
28
30
29
24
26
24
27
śr. ilość dni deszczowych
4
4
4
5
4
2
1
2
6
5
6
4
średnie opady (mm)
39.19
33.06
38.66
38.68
27.25
18.29
4.59
17.76
49.88
57.35
56.34
34.22
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie