Lido (Estoril)

Estoril, Lizbona (Portugalia)
Trwa weryfikacja ceny...

Lido (Estoril) zdaniem specjalistów Urlop.pl

Lido (Estoril) znajduje się bardzo blisko plaży, co jest dużym plusem dla osób ceniących szybki dostęp do piaszczystego wybrzeża. Wielu gości chwali też lokalizację w mieście, która ułatwia zwiedzanie i korzystanie z transportu publicznego. Niestety, sporo osób narzeka na jakość śniadań – wybór potraw jest ograniczony i może nie zadowolić przy dłuższym pobycie. Wiele uwag pojawia się też w kwestii łazienek, gdzie goście wskazują na problemy z czystością, nieprzyjemne zapachy oraz zużyte wyposażenie. Stan techniczny pokoi również budzi zastrzeżenia – zdarzają się awarie i widać potrzebę remontów. Pomimo tych niedogodności, niektórzy doceniają atrakcyjną cenę i traktują hotel jako rozsądną opcję na budżetowy wyjazd lub miejsce, gdzie większość czasu spędza się poza pokojem.

  • ok. 900m od plaży
  • plaża piaszczysta
  • Transfer z lotniska ok. 20 min.
  • Długość lotu 3h 30min.
  • wifi
  • basen
  • sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Bardzo dobrze położony hotel z łatwym dostępem do pobliskich atrakcji, licznych restauracji. Fanstastyczna obsługa, która tworzy przyjazną i rodzinną atmosferę. Dobry stosunek ceny do jakości.

Położenie
Położony w miejscowości Estoril, 500 m od słynnego kasyna, około 1 km od plaży, 10 minut od stacji kolejowej (25 km do Lizbony), 2 km od Cascais. Odległość od lotniska w Lizbonie - 31 km.

Wyposażenie
Lobby z miejscami wypoczynku, całodobowa recepcja, restauracja, bar, winda, ogród, pralnia, bezpłatne łącza Wi-Fi.

Pokoje
TWIN STANDARD ROOM - standardowy pokój dwuosobowy z łazienką (wanna z prysznicem, suszarka, wc), klimatyzacja, sejf, TV sat, telefon.

Powierzchnia - ok. 20 m kw.

TWIN STANDARD POOL VIEW - standardowy pokój dwuosobowy, widok na basen.

TWIN SUPERIOR - pokój dwuosobowy o nowoczesnym wystroju.Powierzchnia - ok. 25 m kw. 

TWIN SUPERIOR pool view - pokój dwuosobowy superior, widok na basen.

Room SU (suite) - apartament dwuosobowy (sypialnia, część wypoczynku dziennego, łazienka), powierzchnia 35 m kw.

SINGLE - pokoje jednoosobowe.

.
Wyżywienie
RO - samo zakwaterowanie bez wyżywienia

BB - bufet śniadaniowy

Sport i rozrywka
Basen odkryty, taras słoneczny. Ok. kilometr od hotelu znajduje się pole golfowe. Rozrywka w centrum. 

Dla dzieci
Brodzik.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Informacje o lotach liniami wizzair, ryanair, easyjet
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.

Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

///

Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.

///

Wizz Air

Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany 10 kg, 20 kg, 32 kg. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.

WIZZ Priority

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

Wybór miejsca (za opłatą)

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagaz

///

Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   

Bagaż rejestrowany za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.

-10 kg (55x40x20cm)

- 20 kg (119x119x81cm)

- Pierwszeństwo wejścia na pokład**

**Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.

Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.

Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu

///

EasyJet

Lecąc Easy Jet  każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jedną sztukę bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem.

Bagaż rejestrowany 15kg i  23kg. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą.

Warunki przewozu linii Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunki

.

Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
.

Dane GPS hotelu Lido (Estoril)
N 38º 42' 32.9616"
W 9º 24' 5.3424"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Portugalii.
Zobacz więcej informacji o Lido (Estoril) w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1536 opinii z różnych źródeł
3.3 / 6
Średni
52% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Średni

6.0
367 opinii
5.0
0 opinii
4.0
389 opinii
3.0
422 opinie
2.0
205 opinii
1.0
153 opinie

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię

Szczególnie polecany dla:

  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Pokój
  • Hałas

Streszczenie opinii klientów na temat hotelu Lido (Estoril)

Opinie o hotelu i otoczeniu

Lido (Estoril) położony jest w spokojnej, zielonej części miasta, z której łatwo dojść zarówno do plaży, jak i do stacji kolejowej czy kasyna. Budynek prezentuje się nowocześnie, choć w niektórych miejscach widać już oznaki zużycia. Goście mają do dyspozycji zadbany teren zewnętrzny z basenem i miejscami do wypoczynku na świeżym powietrzu. Z części pokoi i balkonów rozciągają się przyjemne widoki na okolicę, a czasem także na morze. Wspólne przestrzenie są zwykle utrzymane w czystości, choć pojawiają się uwagi dotyczące stanu technicznego wind czy wykończenia wnętrz. Mimo pewnych niedociągnięć, lokalizacja i otoczenie sprzyjają spokojnemu wypoczynkowi z dala od miejskiego zgiełku.

Opinie o pokoju

Standard pokoi w Lido (Estoril) jest zróżnicowany – niektóre są przestronne, z wygodnymi łóżkami i codziennym sprzątaniem, ale pojawiają się też opinie o konieczności odświeżenia i poprawy czystości. Goście zwracali uwagę na nieprzyjemny zapach, wilgoć oraz słabą izolację akustyczną w części pokoi. Łazienki często wymagają remontu – powtarzają się uwagi o zapachu kanalizacji, obecności pleśni czy problemach z odpływem wody. Zdarzają się także nowocześniejsze, odnowione pokoje, choć nie jest to regułą. Dodatkowym atutem są balkony i dobre wyposażenie w wybranych pokojach, jednak warto liczyć się z różnicami w standardzie. Osoby oczekujące wyższego poziomu czystości i nowoczesności mogą być nieco rozczarowane.

Opinie o gastronomii

Śniadania serwowane w formie bufetu oceniane są jako dość proste i powtarzalne, z ograniczonym wyborem. Część osób doceniała czystość w restauracji oraz spokojną atmosferę podczas posiłków, jednak pojawiały się też głosy rozczarowania związane z monotonią oferty i jakością niektórych produktów. W opiniach przewijają się uwagi dotyczące świeżości pieczywa, smaku kawy oraz niewielkiej liczby opcji zarówno na ciepło, jak i na zimno. Niektórzy byli zadowoleni z podstawowego zakresu śniadań, ale inni narzekali na brak różnorodności i problemy z uzupełnianiem potraw. Poza śniadaniami dostępność napojów jest ograniczona, a bar nie oferuje szerokiego wyboru alkoholi. To miejsce raczej dla osób, które nie oczekują kulinarnych atrakcji.

Opinie o basenie

Basen otoczony zielenią cieszy się popularnością wśród gości, którzy szukają relaksu na świeżym powietrzu. Woda bywa chłodna, ponieważ basen nie jest podgrzewany, ale w sezonie letnim stanowi przyjemne miejsce do odpoczynku po zwiedzaniu okolicy. Wokół basenu dostępne są leżaki i przestrzeń do wypoczynku. Nie znajdziemy tu aquaparku ani zjeżdżalni, jednak sam basen jest zadbany i czysty, a godziny otwarcia pozwalają korzystać z niego do wieczora.

Opinie o plaży

Plaża piaszczysta znajduje się w niewielkiej odległości od hotelu – większość gości dociera tam pieszo w ciągu 5–15 minut. Taka lokalizacja pozwala na swobodny dostęp do szerokiego, piaszczystego wybrzeża, co jest często podkreślane jako duży atut. Nie trzeba korzystać z transportu publicznego, choć powrót może być nieco bardziej wymagający ze względu na wzniesienie. W okolicy nie wspomina się o barach plażowych czy sportach wodnych, ale sama plaża cieszy się pozytywnymi opiniami i jest jednym z mocniejszych punktów tej lokalizacji.

Opinie o udogodnianiach dla dzieci

Oferta dla rodzin z dziećmi w Lido (Estoril) jest raczej skromna. W opiniach pojawiają się uwagi o braku typowych atrakcji dla najmłodszych, takich jak animacje czy plac zabaw. Rodzice zwracali też uwagę na niewystarczającą liczbę ręczników oraz brak podstawowych udogodnień, co bywa kłopotliwe podczas pobytu z dziećmi. Osoby podróżujące z dziećmi na wózku inwalidzkim wspominały o ograniczonej przestrzeni w windzie i łazience, co może utrudniać codzienne funkcjonowanie. Ogólnie rzecz biorąc, nie należy spodziewać się tu rozbudowanej oferty skierowanej do rodzin z dziećmi.

Opinie o położeniu i okolicy

Estoril to popularne portugalskie miasteczko, które przyciąga zarówno amatorów wypoczynku nad oceanem, jak i osoby szukające miejskich atrakcji. W pobliżu znajduje się słynne kasyno, liczne restauracje i bary, a także piaszczyste plaże, do których można dojść w kilkanaście minut. Dogodne położenie pozwala szybko dotrzeć do Cascais – urokliwego miasteczka z promenadą i bogatą ofertą rozrywkową. Stacja kolejowa w okolicy umożliwia sprawny dojazd do Lizbony, a lokalny transport publiczny i taksówki ułatwiają zwiedzanie regionu. W pobliżu są sklepy, choć wybór bywa ograniczony, więc większe zakupy lepiej zaplanować w supermarketach.

Ocena klientów
Holiday Check
3.3 / 6
Średni
50% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie3.5
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.0
Gastronomia1.0
infrastruktura3.5
Ogólne wrażenia3.5
Opinie użytkowników
Zosia
lipiec 2019
3.1 / 6
Zalety
Przyzwoity standard pokoju
Wady
Odgłosy remontu
Hotel
Słabej jakości hotel, który w rzeczywistości nie do końca odpowiadał temu co widzieliśmy na zdjęciach. W dodatku podczas pobytu był prowadzony remont, co dodatkowo przeszkadzało w wypoczynku.
Pokoje
Pokój standardowy i niezłej jakości jak na ten obiekt. Łóżko wygodne, a reszta wyposażenia w dobrym też stanie. Więc tu raczej pozytywnie.
Infrastruktura
Plaża daleko od hotelu, a basen dość przeciętny.
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, 3-6 dni

Lido (Estoril) na mapie

Jaka jest pogoda w Estoril?

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
15
16
17
19
21
23
23
23
21
17
16
średnia temp. w nocy
12
11
12
14
15
17
18
19
19
18
15
13
śr. ilość dni słonecznych
25
23
24
24
28
28
31
31
28
26
23
25
śr. ilość dni deszczowych
6
5
7
6
3
2
0
0
2
5
7
6
średnie opady (mm)
67.1
60.47
76.83
58.51
37.1
11.14
1.74
1.61
31.46
72.88
92.6
85.62
Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
28 lat doświadczenia
gwarancją wysokiej jakości
316 000+ klientów
wyjechało z nami na urlop
70 oddziałów
czekających na Ciebie